בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע yes עם הפרסומת: "yes פלוס - חווית צפייה חדשנית - מתקדמים ונהנים מ APPLE TV ללא תשלום", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.
בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר: "יום המיחזור 17 לדצמבר (כלב-רובוט מיחזור)", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב/PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.7%.
זכורות ואהובות
מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של סקודה - "סקודה - עשית דרך, גם אנחנו - סקודה מודה לעשרות אלפי לקוחותיה", באמצעות משרד הפרסום מנצ', הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 542 (בהשוואה ל-491 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39 מיליון שקל (בהשוואה ל-33.4 מיליון שקל בשבוע הקודם).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.