בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?

דניאלה פיק בקמפיין yes / צילום: רותם לבל
דניאלה פיק בקמפיין yes / צילום: רותם לבל

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע yes עם הפרסומת: "yes פלוס - חווית צפייה חדשנית - מתקדמים ונהנים מ APPLE TV ללא תשלום", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.7%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר: "יום המיחזור 17 לדצמבר (כלב-רובוט מיחזור)", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב/PUBLICIS. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.7%. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של סקודה - "סקודה - עשית דרך, גם אנחנו - סקודה מודה לעשרות אלפי לקוחותיה", באמצעות משרד הפרסום מנצ', הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.3 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 542 (בהשוואה ל-491 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39 מיליון שקל (בהשוואה ל-33.4 מיליון שקל בשבוע הקודם).