דורון גרסטל, מנכ"ל פריון, "יסתפק" ב-120 אלף שקל לחודש

גרסטל ייאלץ "להסתפק" בשכר נמוך יותר החל מחודש אפריל הקרוב, אם כי השכר המקוצץ עדיין יהיה גבוה יותר מזה שקיבל עד לפני כשנה - 95 אלף שקל בחודש

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

מנכ"ל חברת פריון נטוורק, דורון גרסטל, ייאלץ להסתפק בשכר נמוך יותר החל מחודש אפריל הקרוב, אם כי השכר המקוצץ עדיין יהיה גבוה יותר מזה שקיבל עד לפני כשנה. גרסטל, שקיבל קודם לכן שכר בסיס של 95 אלף שקל בחודש, קיבל בתחילת השנה העלאה זמנית לשכרו, ובעלי המניות אישרו לו שכר חודשי של כ-131 אלף שקל לחודש לתקופה תחומה בזמן, עד אפריל 2020. כעת מבקשת החברה מבעלי המניות לאשר לגרסטל שכר חודשי של 120 אלף שקל, החל מחודש אפריל. השכר החודשי המוצע כעת לגרסטל נמוך ב-8.6% משכרו הזמני, וגבוה ב-26.3% מהשכר שאותו קיבל לפני ההעלאה הזמנית.

הסיבה להעלאת השכר הזמנית בשנה שעברה הייתה, לפי דיווחי החברה, העובדה שמייקל פלאד, מנכ"ל החברה הבת אנדרטון עזב את תפקידו, וגרסטל קיבל על עצמו סמכויות נוספות כדי להימנע מעלויות גיוס מנהל חדש. עם זאת, כעבור מספר חודשים פריון דווקא גייסה מנהל חדש לאנדרטון, דניאל אקס, שנכנס לתפקיד נשיא אנדרטון באמצע ספטמבר.

בחברה מציינים כי ועדת התגמול והדירקטוריון אישרו את תנאי התגמול החדשים של גרסטל, על רקע שיקולים שכוללים את ביצועי החברה ותרומתו לחברה ב-2019. לפי הזימון לאסיפת בעלי המניות, התנאים המעודכנים משקפים את ניסיונו של גרסטל ונקבעו לאחר בחינת תנאי התגמול של 15 מנכ"לים בחברות דומות.

מעבר לשכר החודשי, גרסטל יהיה זכאי גם לבונוס בגובה של עד 12 משכורות בסיס - כלומר עד 1.44 מיליון שקל, שרובו על בסיס עמידה בביצועים שייקבעו לו מראש. פריון פועלת בתחום החיפוש באינטרנט ובתחום הפרסום הדיגיטלי, והיא נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 164 מיליון דולר לאחר עלייה של 140% במחיר המניה בשנה האחרונה.