המנכ"ל שהקפיץ את שווי החברה שלו פי 12 יוצא לשיט מפרשית ונפרד: "העסק היה מאתגר"
דורון גרסטל, מנכ"ל חברת הפרסום הדיגיטלי פריון, הביא אותה לשווי 1.5 מיליארד דולר - פי 12 מזה שבו נסחרה טרם מינויו ב־2017 • בקרוב הוא פורש, ורגע לפני שייצא לשיט ממושך על מפרשית, הוא מספר על הפוטנציאל בעסקיה ("אנחנו רק פרומיל משוק האדטק"), על סוף ההייפ בהייטק ("היה טרנד של 'נגדל ולא משנה כמה זה עולה לנו'"), ועל השפעות הרפורמה המשפטית ("יותר מודאג מהפילוג")
שירי חביב-ולדהורן
26.02.2023