רשתות פארם | בלעדי

ממשיכה להתייעל: Be מקבוצת שופרסל תעזוב את משרדיה בנתניה

המהלך נועד לצמצם את ההפסדים שמסבה Be לשופרסל, מתוך כוונה לעמוד ביעד שהציב מנכ"ל הקבוצה איציק אברכהן להפוך את פעילותה לרווחית בסוף השנה הנוכחית

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל / צילום: שלומי יוסף
איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל / צילום: שלומי יוסף

ל"גלובס" נודע כי רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל תעזוב את משרדיה בנתניה לטובת נכס אחר בעיר שבבעלות הקבוצה, במהלך שיאפשר לה לחסוך עלויות. מדובר על עזיבה של המשרדים הוותיקים בהם פעלה הרשת תחת שמה הקודם, ניו-פארם, ובבעלותה הקודמת תחת חברת המשביר בימי רמי שביט.

המהלך נועד לצמצם את ההפסדים שמסבה Be לשופרסל, מתוך כוונה לעמוד ביעד שהציב מנכ"ל הקבוצה איציק אברכהן להפוך את פעילותה לרווחית בסוף השנה הנוכחית.

עוד נודע ל"גלובס" כי שני המיקומים הנוספים שרשת הפארם צפויה לסגור הם סניף מדיקל אורה וסניף אילת קלאב הוטל, בנוסף לשלושת המיקומים עליהם דיווחנו בחודש שעבר - סניף ניות ירושלים, סניף מילניום רעננה וסניף קיבוץ גלויות תל-אביב. בכך תשלים רשת הפארם סגירה של חמש חנויות, כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" בחודש שעבר. עם זאת, ככל הידוע, עבור הסניף של הרשת באילת, החברה מחפשת מיקום חלופי.

הצעדים הללו מתרחשים על רקע המיזוג שביצעה לאחרונה שופרסל עם רשת Be, כמו גם איחוד חלק ניכר מפעילות הסחר של שתי הרשתות. לאחרונה מלאה שנה להשקה של רשת Be ושנתיים לרכישתה מידי המשביר תמורת 126 מיליון שקל. במהלך תקופה זו נפתחו כ-20 סניפים חדשים של הרשת, שהחלה את דרכה עם כ-63 סניפים. בינתיים היא עדיין מהווה משקולת עבור שופרסל, כשההפסדים התפעוליים של פעילות זו מעמיקים ומתקרבים בתוך פחות משנתיים לכ-100 מיליון שקל.