אוסטרליה בלהבות: כוכבי הוליווד מהיבשת תורמים ומתרימים מיליוני דולרים

כוכבי הוליווד האוסטרליים תורמים ומתרימים עבור נזקי שריפת הענק באוסטרליה • בינתיים הצטרפו ליוזמה כריס המסוורת', קיילי מינוג, ניקול קידמן וראסל קרואו

כריס המסוורת' / צילום: Ivan Nikolov/WENN.com, רויטרס
כריס המסוורת' / צילום: Ivan Nikolov/WENN.com, רויטרס

השחקן כריס המסוורת' ("הנוקמים") פרסם בעמוד האינסטגרם שלו כי הוא תורם מיליון דולר לטובת שיקום נזקי אסון השריפות באוסטרליה, בו נהרגו עד כה כחצי מיליארד בעלי חיים, ונפגעו עשרות אלפי קילומטרים של יערות. "אני מקווה שגם אתם תתרמו. כל פני יעזור", כתב השחקן באינסטגרם.

"כמוכם גם אני רוצה לתמוך במאבק נגד מדורות השיחים כאן באוסטרליה. אני משפחתי החלטנו לתרום מיליון דולר. אני מקווה שגם אתם תתרמו. כל פני יעזור, כך שכל מה שתצליחו לגייס יהיה מוערך מאוד", כתב המסוורת'.

השחקן הוסיף לחשבון שלו קישורים ספציפיים לתמיכה בכבאים ובארגוני הצדקה שעובדים באופן שוטף על-מנת לספק תמיכה והקלה ביבשת. "התרומות באמת יעשו את ההבדל, אז תחפרו עמוק בכיסים", סיים המסוורת'.

המסוורת' אינו הכוכב ההוליוודי הראשון. ניקול קידמן ובעלה תרמו השבוע 500 אלף דולר, והזמרות קיילי מינוג ופינק הודיעו כי יתרמו סכום דומה.  

זוכה פרס השחקן הטוב ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב, ראסל קרואו האוסטרלי, לא הגיע לאירוע בגלל השריפות ביבשת. במקום להתייצב, הוא שלח סרטון שהוקרן בטקס ובו הסביר על אורח החיים של משפחתו וכן של שאר האוסטרלים בשבועות האחרונים.