עמיר פרץ מציע לאחד את כל מפלגות השמאל-מרכז לרשימה אחת

פרץ ערך התייעצות עם חברי סיעת העבודה, ולדבריו כל חברי הכנסת הביעו תמיכה מלאה בריצה של כל גוש המרכז-שמאל לניצחון בבחירות • מסר כי מחר ייפגש עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ויציע לו את המתווה • יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורביץ: "נתמוך בכל חיבור בגוש המרכז-שמאל"

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, ערך התייעצות עם חברי סיעת העבודה, ולדבריו כל חברי הכנסת הביעו תמיכה מלאה בריצה של כל גוש המרכז-שמאל לניצחון בבחירות.

פרץ מסר הערב (ג'): "מחר בבוקר אפגש עם בני גנץ ואניח בפניו את המתווה ללכת לממשלה שלא תסתפק בלהחליף את נתניהו - היא תחליף גם את המדיניות שלו. אני מניח על השולחן את המתווה שלי, הכדור עכשיו במגרש של כחול לבן". 

באשר לאיחוד עם מרצ/המחנה הדמוקרטי, אמר פרץ: "מרצ לא פסולה בעיניי. אם גנץ יחליט שהוא לא חלק מגוש השינוי והתקווה, אנחנו נחליט מה נכון לגוש שלנו".

ח"כ ניצן הורביץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי, הגיב ליוזמת פרץ: "נתמוך בכל חיבור בגוש המרכז-שמאל. אבל החיבור האסטרטגי, החיוני, המיידי וההכרחי הוא בין העבודה למחנה הדמוקרטי ליצירת שמאל ישראלי חזק! זו התקווה לה מצפים הבוחרים, זה המהלך הפוליטי והמוסרי הנדרש, וזה מהלך מהותי לסילוקו של נתניהו".