בליכוד לוחצים על בנט: "גבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין"

בחשבון מפלגת הליכוד צייצו הערב: "מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין"

24 שעות לפני סגירת הקלפיות, במפלגת הליכוד מגבירים את הלחץ על יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט.

בשני ציוצים שיצאו מחשבון המפלגה, אך לא מן החשבון הפרטי בעל העוקבים המרובים של ראש הממשלה, נכתב: "השמאל התאחד - הם לא הולכים לאבד אף קול. עכשיו הימין חייב לעשות הכל כדי למנוע בזבוז קולות. לצערנו בנט בזבז קולות בבחירות באפריל, ובבחירות האחרונות דחק את 'עוצמה' החוצה ממפלגתו. לכן לא הצלחנו להקים ממשלת ימין. כפי שאורלי לוי מצאה את עצמה באותה מפלגה עם תמר זנדברג ממרצ, וכפי שברשימה המשותפת חברו קומוניסטים ואיסלאמיסטים לרשימה אחת, כך מוטלת על בנט האחריות לגבש בלוק טכני כדי להציל את כל קולות הימין".

יותר מוקדם היום (ג') הודיע ח"כ בצלאל סמוטריץ'העומד בראש מפלגת האיחוד הלאומי, על צירוף רשימתו לרשימת הימין החדש. בכך הותיר את הרב רפי פרץ והבית היהודי באיחוד שלהם עם בן גביר. בימין החדש קוראים לבית היהודי להצטרף אליהם, אך לא מעוניינים בשיתוף הפעולה עם מפלגת עוצמה ובן גביר.

מן הימין החדש והאיחוד הלאומי הגיבו: "נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ' פועלים ביממה האחרונה במאמצים כבירים במטרה לגבש רשימה אחת חזקה שתייצג נאמנה את הציונות הדתית ואת הימין האידיאולוגי. קראנו ואנו ממשיכים לקרוא לבית היהודי ולרב רפי פרץ להיכנס יחד עמנו למפלגה אחת מנצחת. אסור לבזבז אף קול".