גבע נדל"ן מארגנים קבוצת רכישה להקמת פרויקט משרדים בשיכון דן

החברה רכשה אופציה מחברה בבעלות של איציק ברוך וישראל לוי לרכישת מתחם משרדים בשכונה במחיר של 37.3 מיליון שקל • עלות שדרוג הפרויקט מוערכת בכ-55 מיליון שקל

הפרויקט המתוכנן בשיכון דן / צילום: אבולב מדיה
הפרויקט המתוכנן בשיכון דן / צילום: אבולב מדיה

גבע נדל"ן, בבעלותם של ערן לב, גלעד רוזה ובני לוי, רכשה מחברה שבבעלות איציק ברוך, ישראל לוי ואליאב מימון, אופציה לרכישת מתחם משרדים קיים ברחוב חיים הזז בשיכון דן בצפון ת"א.

החברה צפויה לגבש קבוצת רכישה לקניית המתחם בסכום של 37.3 מיליון שקל. שטחו הבנוי של המבנה הקיים הינו כ-2,900 מ"ר, וכחלק מעבודות השדרוג של הפרויקט מתוכננים להיבנות בו 40 משרדים בשטחים של 27-60 מ"ר ברוטו. היקף ההשקעה הכולל בפרויקט נאמד בכ-55 מיליון שקל.

אומדני היחידות בפרויקט יחלו מוערכים ב-750 אלף שקל ליחידה. בנוסף, ישווקו חניות צמודות לרוכשי היחידות. את הפרויקט מתכננים האדריכלים שני טל ורענן שטרן ממשרד האדריכלים RUST. הפרויקט צפוי להיות מוכן לאכלוס ברבעון האחרון של 2021.

ערן לב / צילום: אלעד מלכה
 ערן לב / צילום: אלעד מלכה

ערן לב, שותף בחברת גבע נדל"ן, אמר ל"גלובס" כי "רחוב הזז נמצא בטבורה של שכונה צפון תל אביבית איכותית בסמוך ליציאה לנתיבי איילון (ציר קק"ל), כביש 4 וכביש 5 (ציר פנחס רוזן) ולאזורי התעסוקה של הבורסה, BBC ורמת החייל. הפרויקט יאפשר לבעלי מקצועות חופשיים כגון עורכי דין, אדריכלים, רואי חשבון, רופאים ועוד לעבוד קרוב לביתם מבלי להשחית זמן יקר בעמידה בפקקים למרכזי התעסוקה".

לאחרונה השלימה קבוצת הרכישה LOGIN מודיעין שארגנה גבע נדל"ן, רכישת קרקע בשטח של כ-8.6 דונם באזור התעשייה "הפארק הטכנולוגי" במודיעין בכ-26 מיליון שקל. על הקרקע ניתן להקים על פי התב"ע והיתר הבנייה פרויקט בהיקף של כ-9,000 מ"ר בשימושים של תעשייה, אחסנה ומשרדים, שהיקף הקמתו נאמד בכ-73 מיליון שקל. עבודות ההקמה של הפרויקט החלו.

גבע נדל"ן עוסקת בייזום בתחומי הנדל"ן לתעשייה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים בישראל.