שמים את הערך למנויים במרכז, נכנסים לעידן חדש של חומת תשלום

מהיום אנחנו מציעים לקוראינו בדיגיטל להירשם לאתר ולהצטרף אלינו כמנויים משלמים • בכך אנו מיישרים קו עם המגמה העולמית של מודל עסקי ששם את המנויים במרכז, במסע שמחזיר את הכבוד לקוראים ואת הערך למילים

עברו שנתיים וחצי מאז שחילצנו את "גלובס" מתהליך קשה של כינוס נכסים והתחלנו בתהליך הבראה תוכני ועסקי על מנת ליצור לו הווה ועתיד נקיים מעסקאות הון-שלטון.

זה לא עניין של מה בכך לקחת עיתון בן קרוב ל-40 שנה, לבחון מחדש את התפקיד שלו, להזריק בו חדשנות ולחדד את הערך שהוא נותן לקוראיו. זה גם לא עניין של מה בכך להפוך אותו לבר-קיימא כלכלית, ובפרט כשהוא נשען על אתיקה וערכים.

עיתונות היא לא עסק רגיל, היא גם שומרת הסף של התודעה שלנו, ובהתאם אנו פועלים להגדיר מחדש את תפקידה כאלטרנטיבה ל"פייק ניוז" ול"בועות המציאות" של הרשתות החברתיות. לכן הטמענו ערכים וקוד אתי קפדני, לכן שילבנו את "המשרוקית" - מנגנון בדיקת עובדות הראשון בישראל, לכן הסרנו תוכן שיווקי מדפי העיתון היומי, ולכן כולנו ב"גלובס" משקיעים מחשבה, זמן והרבה אכפתיות כדי לשפר את התוכן באופן מתמיד.

למילים יש ערך, ואנחנו גאים לספק מדי יום עיתון עצמאי שנשען על מערכת עיתונאית מצוינת ופועל בצורה שקופה ומכבדת, ביקורתית אך לא קנטרנית. עיתון שפועל לא רק בשמה של אליטה כלכלית מצומצמת וללא הכתבת אג'נדה פוליטית של ימין או שמאל, כלכלי או פוליטי. עיתון שנותן כבוד ומקום למגוון מגזרים, ולא קובע למנויים שלו מה לחשוב אלא מספק מגוון מידע ונקודות מבט שיאפשרו להם לגבש עמדה עצמאית, לקבל כלים ולאתר הזדמנויות בעולם העסקים והכלכלה המשתנה.

היום אנחנו מציעים לקוראינו בדיגיטל להירשם באתר ולהצטרף אלינו כמנויים משלמים. בכך אנו מיישרים קו עם המגמה העולמית של מודל עסקי ששם את המנויים במרכז. אני רואה בכל קהילת קוראי "גלובס" שותפים לשמירה על עתידו של העיתון ועל עתיד העיתונות העסקית והכלכלית בישראל, ומאמינה שקוראים נוספים יצטרפו אלינו למסע שמחזיר את הכבוד לקוראים ואת הערך למילים. 

אלונה בר און היא יו"ר "גלובס"

כך תפעל חומת התשלום של "גלובס"
 כך תפעל חומת התשלום של "גלובס"