חומת תשלום

כתבות אחרונות

 
בנין ידיעות אחרונות ראשון לציון / צילום: כדיה לוי

ynet ישדר את תכני ערוץ הספורט one, כלכליסט עובר לחומת תשלום

קבוצת ידיעות אחרונות ממשיכה לרכז משאבים בניסיון להקטין את התלות שלה בהכנסות מפרסום ולחזק את אחיזתה בתחום הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2021
החטאים של התקשורת - המודל העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

חטא המודל העסקי: זמן להכיר במציאות - זהו הרגע של גופי המדיה להפסיק ולבנות על שוק הפרסום

הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד

יונתן כיתאין 17.02.2020
פודקאסט אלונה בר און  / צילום: אופיר פרץ , גלובס

"עשר שנים בשותפות עם פישמן הייתי בתסמונת שטוקהולם"

שיחה עם יו"ר "גלובס" אלונה בר און • העילה: לקראת הקמת "חומת תשלום" לאתר העיתון; בפועל: שיחה על עיתונות • הדיאלוג המלא ונטול התנאים המוקדמים – בפודקאסט "אוף דה רקורד"

דוד ורטהיים 14.02.2020
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס

"כשעושים תוכן חסום, חייבים לתת לגולש ערך מוסף"

כלי התקשורת המובילים בעולם מאמצים את המודל של חומת תשלום, ו"גלובס" עושה היום צעד ראשון בדרך אל היעד • גדי להב, לשעבר מנהל מחלקת המוצר הדיגיטלי של "פייננשל טיימס": "כשההכנסות תלויות בקוראים, צריך להבין מה קורה איתם ולא לדלג עליהם. צריך לגרום להם לרצות לשלם"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2020
"גלובס"

שמים את הערך למנויים במרכז, נכנסים לעידן חדש של חומת תשלום

מהיום אנחנו מציעים לקוראינו בדיגיטל להירשם לאתר ולהצטרף אלינו כמנויים משלמים • בכך אנו מיישרים קו עם המגמה העולמית של מודל עסקי ששם את המנויים במרכז, במסע שמחזיר את הכבוד לקוראים ואת הערך למילים

אלונה בר און, יו"ר גלובס 03.02.2020