חברת מישורים מוכרת נכס בפתח תקווה ב-43 מיליון שקל

מדובר ב"בית מישורים" - מבנה בן 6 קומות שממוקם ברחוב השילוח בקריית מטלון עם שיעור תפוסה בהיקף 83% • המבנה נרכש ע"י מישורים לפני 12 שנה בתמורה ל-19 מיליון שקל

אלכס שניידר, בעלי מישורים / צילום: Viktor Korotayev, רויטרס
אלכס שניידר, בעלי מישורים / צילום: Viktor Korotayev, רויטרס

חברת מישורים השקעות נדל"ן, שבשליטת אלכס שניידר, מוכרת את "בית מישורים" בפתח תקווה ב-43 מיליון שקל - כך הודיעה היום (ב') החברה. לפי הודעת החברה, שיעור התפוסה של הנכס למועד זה עמד על כ-83%.

מדובר במבנה בגובה של כ-6 קומות, כשבקומת הקרקע יש חנויות ומעליה משרדים. בין השוכרים נמצאת חברת "sperma", מרכז רפואי פרטי המציע שירותי אבחון, יעוץ וטיפול בתחום פוריות הגבר, וחברת "בדק מס", המתמחה בהפחתת חיובי ארנונה ומיסוי עירוני לעסקים. המבנה ממוקם ברחוב השילוח 4 שבקריית מטלון. מדובר באזור שנמצא סמוך לצומת גהה, מדרום לציר ז'בוטינסקי, מצפון לגבעת שמואל ולשכונת כפר גנים ג', וממערב לדרך רבין ולשכונת נווה עוז. בחברה מציינים כי היא רכשה את המבנה לפני 12 שנה תמורת 19 מיליון שקל. לדברי החברה הרוכשים הם קבוצת אנשים פרטיים.

מישורים השקעות נדל"ן היא חברת ציבורית, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוסקת בהשקעות בנדל"ן מניב, נכסים מסחריים ובנייני משרדים, בישראל ובארה"ב. ע"פ אתר האינטרנט של מישורים, החברה היא בעלים של נכסים בשטח כולל של כ-300 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). בנוסף, מישורים  הנה בעלת השליטה בחברת סקייליין השקעות בע"מ, אשר מחזיקה ומפעילה נכסים מניבים בתחום המלונאות בקנדה ובארה"ב. 

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: "את הנכס הנמכר מישורים החזיקה כ-12 שנים, ובמהלכם הפכנו את הנכס הריק שרכשנו לנכס המייצר תזרים מזומנים של כ-2.6 מיליון שקל לשנה וכן רשמנו רווח משמעותי בעקבות עליית הערך של הנכס. עסקה המימוש נעשתה בדומה לשווי בספרים נכון למועד הדיווח בסוף הרבעון השלישי, המבליט את יכולות ההשבחה שלנו בשני האזורים הגאוגרפים בהם אנו פועלים".