עו"ד בועז גולן הצטרף לצוות המומחים של הוט בעסקה לרכישת פרטנר

עו"ד גולן שימש בעבר כיועץ המשפטי של רשות התחרות • בהוט מתכוונים להמשיך במגעים לרכישת פרטנר ללא קשר לניסיונות המיזוג האחרים בשוק

עו"ד בועז גולן / צילום: יונתן בלום, גלובס
עו"ד בועז גולן / צילום: יונתן בלום, גלובס

עו"ד בועז גולן, לשעבר היועץ המשפטי של רשות התחרות והיום ראש צוות הגבלים עסקיים במשרד גולדפרב-זליגמן, הצטרף לצוות המומחים של הוט במסגרת התוכנית שלה לרכישת פרטנר.

גולן חובר ליועץ לענייני הגבלים עסקיים, ד"ר שלומי פריזט, שכיהן בעבר ככלכלן הראשי ברשות, ושניהם אמורים לייצג את הוט מול רשות התחרות במקרה שהעסקה תגיע לשלב שבו יידרש ממנה אישור.

גולן ופריזט מכירים מצוין את תחום התקשורת ועבדו ברשות ההגבלים בתקופה שבה הרשות עסקה בסוגיות מהותיות הקשורות לשוק התקשורת. העובדה שהם חלק מהצוות של הוט מלמדת על הרצינות של הוט שנערכת לעסקה עם פרטנר בכל המובנים, כולל מאבק משפטי במקרה שתידרש.

בהוט נחושים להמשיך את העסקה למרות ההתפתחויות בשוק והסיכון שעסקת מיזוג בין סלקום לגולן טלקום עשויה לפגוע בסיכוי שלה לקבל אישור לרכישת פרטנר בגלל החשש מצמצום התחרות. היתרון הבולט במיזוג של הוט ופרטנר (וזה יהיה אחד הקלפים של החברה במסגרת המשא-ומתן עם הרגולטור) הוא ההתחייבות שלה להשקעות בפריסת סיבים אופטיים, מה שעשוי להביא לשינוי בתקופה קריטית בשוק התקשורת.

הבהרה: הכתבה פורסמה במקור בשוגג עם תמונתו של שדרן ערוץ 20 בועז גולן, שאינו קשור לנושא