לא רק קורקינט: ווינד יצאה בפיילוט - אופניים חשמליים להשכרה לטווח קצר

החברה ביצעה השקה שקטה ופיזרה עשרות אופניים חשמליים ברחבי ת"א, לצד הקורקינטים שכבר פועלים בהצלחה • עדיין אין תאריך כניסה לפעילות שגרתית, ובשלב זה מדובר בניסוי • האופניים יושכרו תמורת 85 אגורות לדקת שימוש ללא דמי פתיחה

יוצאת מגבולות הקורקינטים: חברת Wind, החברה לכלי רכב שיתופיים מגרמניה שמציעה בישראל קורקינטים להשכרה מזה יותר משנה, יצאה בפיילוט להשכרה של אופניים חשמליים בפורמט דומה לזה של הקורקינט.

החברה ביצעה השקה שקטה ופיזרה עשרות אופניים חשמליים ברחבי תל-אביב, לצד הקורקינטים שכבר פועלים בהצלחה. ככל הידוע, עדיין אין תאריך כניסה לפעילות שגרתית, ובשלב זה מדובר בניסוי, כך שאם הניסוי לא יצליח, ייתכן כי הרעיון ייגנז.

מדובר באופניים לא גדולים במיוחד הכוללים גם סבל. מחיר ההשכרה של האופניים שונה מזה של הקורקינטים העומד על 5 שקלים לפתיחת הנעילה ועוד חצי שקל לדקה של רכיבה. האופניים יושכרו תמורת 85 אגורות לדקת שימוש ללא דמי פתיחה.

לאחרונה הכניסה עיריית תל-אביב שורה של תקנות הנוגעות לרכיבה על קורקינטים שיתופיים. התקנות הללו - לרבות רכיבה על שבילים בלבד, חניה במקום מסומן או איסור על רכיבה בחלקים מסוימים של העיר - חלות כולן גל על האופניים החשמליים. בחודש יוני תיכנס לתוקף החובה לצרף קסדות להשכרה בצמוד לכלים השיתופיים.