פודקאסט לשבת | פודקאסט

סדרת הבנות הנוסטלגית שקמה לתחייה בדרך לא שגרתית

סדרת הבנות "בנות גילמור" ירדה מהמסך לפני כבר כמעט יותר מעשור • תחביב של מעריץ אדוק וחברו הטוב הפך לפודקאסט "Gilmore Guys" והחזיר לחיים את רורי גילמור • המלצת פודקאסט • האזינו

הפודקאסט Gilmore Guys / צילום: באדיבות Gilmore Guys
הפודקאסט Gilmore Guys / צילום: באדיבות Gilmore Guys

הפודקאסט הזה בכלל לא היה אמור לזכות למאזינים, שלא לדבר על פופולריות. את מי בכלל מעניינות "בנות גילמור", ועוד כמעט עשור אחרי שסדרת הבנות ירדה מהאוויר? Gilmore Guys התחיל כתחביב של שני בחורים כל-כך חביבים, שהם כמעט העתקי שאטרסטוק של עצמם. קווין טי פורטר, מעריץ ותיק מאוד של הבנות, לקח על עצמו להראות לחברו הטוב דמי אדג'וויבה את הסדרה שהוא הכי אהב בטלוויזיה - שבדיוק הגיעה לנטפליקס האמריקאי. הם החליטו לצפות בפרק בשבוע ואז לנהל עליו דיון במסגרת פודקאסט בעל השם הברור "Gilmore Guys". זה לפחות היה הרעיון המקורי של השניים, שבכלל לא ציפו למה שקרה לאחר מכן.

הפודקאסט תפס תאוצה, מעריצי ומעריצות בנות גילמור החל לצאת מהארון, והשניים התחילו לקבל הזמנות לאירועים בהם התבקשו לבצע חלקים מהתוכנית. אחרי כמה מופעים חיים שרק צברו יותר ויותר קהל, התוכנית נקנתה על-ידי חברת פודקאסטים גדולה. אבל קווין ודמי ממש לא נתנו להצלחה לעלות להם לראש ורק המשיכו עם המופעים החיים, שגם התארכו וגם זכו לאורחים מפורסמים כמו השחקן והקומיקאי ג'ייסון מנזוקאס, ושחקני הסדרה המקורית כמו לורן גרהאם (לורליי גילמור). הפורמט אומנם הסתיים ב-2017 אבל הותיר מאחוריו 7 עונות ואינספור פרקים חיים שזמינים ביוטיוב, וקווין ודמי נהיו כל-כך מזוהים עם בנות גילמור שהם אף הופיעו באחד מהפרקים החדשים של הסדרה ששוחררו ישירות לנטפליקס ב-2016.

למה שבנות גילמור ושני גברים צעירים, שמדברים עליה יעניינו אתכם ב-2020? גם אם אתם לא נמנים על אוהדי הסדרה, קווין ודמי יגרמו לכם לחלום עליה בלילה אחרי עשר דקות האזנה. הניתוח המקיף, החד והקורע מצחוק של השניים, פשוט ישאב אתכם לתוך העולם הקסום של סטארס הולו. אם זה לא מספיק, גשו ליוטיוב לצפות במופעים החיים, שם תראו כמה שמחת חיים וכאוס יכול לעורר ניתוח של דיאלוג אחד בפרק. נערים בנפשכם או לא, את הכיף הטינאייג'רי הזה אתם קצת חייבים לעצמכם.

מספר פרקים: 237 + מופעים חיים ביוטיוב

אורך פרק: 60-300 דקות (לא לפחד, אין דקה אחת משעממת)

הפקה: HeadGum

למי זה מתאים: כל מי שצפת.ה ולו בפרק אחד של הסדרה, נערים ונערות מבולבלים, מבוגרים שמתגעגעים לתיכון (כולנו)

בשורה התחתונה: שחררו את הנער הפנימי שלכם!

אלכס נימלמן

המלצות נוספות: ביקורת מס, נגיף הקורונה ובדיחות של אבא 

הנה שישה פרקים חדשים שפורסמו השבוע ב"גלובס", מזמינים אתכם להאזין אם טרם הספקתם: 

1. למי יש אינטרס שנפחד מהקורונה? | הצוללת

אלפי המתים בסין והדיווחים התכופים על התפשטות נגיף הקורונה הכניסו את העולם להיסטריה. שני אשכנזי צוללת יחד עם פרופ' חגי לוין, מומחה לבריאות הציבור, לתוך עולם האינטרסים הרוצים שנפחד יותר מהנגיף מאשר ממשבר האקלים, השמנה ועישון - ולבסוף כל זה קשור, איך לא, לכסף גדול ולסולידריות בין מדינות.

עקבו אחר הפודקאסט באפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או ספוטיפיי 

2. רשות המסים מגיעה לביקורת מס | כסף בקיר

גיא ליברמן מראיין בפרק מיוחד של "כסף בקיר" את שי אהרונוביץ', סמנכ"ל רשות המיסים. האם מס הרכישה שמבריח מישראל משקיעים יישאר תמיד בשיעור של 8%. מה כולל המושג המעורפל "פחת" במס שבח. ומה המתכון לשינת לילה טובה בקרב משקיעי נדל"ן בחו"ל.

עקבו אחר הפודקאסט באפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או ספוטיפיי   

3. ההסבר המדעי ל"בדיחות אבא" לא מצחיקות | חזית המדע

גלי וינרב בפרק חדש של "חזית המדע" מביאה סיפור מפתיע נוסף על הטבע שלנו. והפעם על בעיה מביכה במיוחד - אבא שחושב שהוא מגניב ומספר בדיחה לא הכי מצחיקה. מאוחרי המונח השגור "בדיחות אבא", המאגד מספר בדיחות גרועות מסתתר סוד אפל לגבי היחסים המשפחתיים שלנו.

עקבו אחר הפודקאסט באפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או ספוטיפיי  

ואל תפססו את הפרקים החדשים של דוח פינטק, רוד שואו והמדריך לטראמפסט