אפריקה ושוסטר רכשו זכות חכירה למגרש ברמת השרון בשווי 158 מליון שקל

אפריקה ישראל מגורים ונוה שוסטר רכשו זכויות חכירה במגרש בשטח של כ-7,700 מ"ר בסמיכות לצומת הכפר הירוק • בהתאם לתב"ע החלה על המגרש, ניתן להקים בו 145 יחידות דיור ושטחי מסחר בהיקף של כ-250 מ"ר

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים / צילום: כרמל שירן
אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים / צילום: כרמל שירן

אפריקה ישראל מגורים ונוה שוסטר הודיעו היום (ד') כי רכשו זכויות חכירה במגרש בשטח של כ-7,700 מ"ר ברמת השרון, בסמיכות לצומת הכפר הירוק. בתמורה לרכישת זכות הרכישה, ישלמו הרוכשות סך של 27.45 מיליון שקל. בהתאם לשומת המגרש הנוכחית של רשות מקרקעי ישראל, שווי המגרש מוערך בכ-158 מיליון שקל.

בהתאם לתנאי זכות הרכישה, החברות רשאיות להודיע לרמ"י עד ליום תחילת חודש אפריל הקרוב על רצונן לשלם בגין הזכויות במגרש דמי חכירה מהוונים בסך של כ-144 מיליון שקל. לבחירתן, הן יוכלו לדחות את התשלום סמוך למועד הוצאת היתרי הבנייה ולשלם לרמ"י דמי חכירה מהוונים בהתאם לשומה עדכנית.

על-פי התב"ע החלה על המגרש, ניתן להקים בו 145 יחידות דיור ושטחי מסחר בהיקף של כ-250 מ"ר. הוצאת היתרי בנייה תתאפשר ככל הנראה רק לאחר השלמת עבודות הפיתוח, כאשר בשלב זה לא ידוע על מועדי ביצוען.

לדברי דליה שוסטר, בעלת חברת נוה שוסטר, "זהו שיתוף-פעולה נוסף בין החברות נוה שוסטר ואפריקה מגורים בהמשך לשיתופי פעולה קודמים בפרויקטים בגבעתיים. אנו מאמינים באזור רצועת הנופש של רמת השרון שייתן מענה ופתרון למגורים באזור, וממשיכים בחיפוש קרקעות לפתוח תחום המגורים בחברה".

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, מסר: "במסגרת הפיתוח העסקי של החברה אנו ממשיכים לבחון כל העת עסקאות להרחבת צבר הקרקעות שלנו באזורי הביקוש. הזכייה בקרקע ברמת בשרון תואמת מדיניות זו, ואנו שמחים על החבירה לחברת נוה שוסטר".