חשופים בצריח: מי התעקשו להגיע לתערוכה של ג'ף קונס ומי נאלצו להיעדר

וגם: פיני שטרית, לשעבר מנכ"ל קואופ, מונה למנכ"ל קופיקס • השיחה

שמואל האוזר, חוה ואלפרד אקירוב / צילום: אביב חופי
שמואל האוזר, חוה ואלפרד אקירוב / צילום: אביב חופי

ביטול אירועים עקב הקורונה כבר הפך לשגרה. כך למשל, שבוע המסחר בבורסה לני"ע בתל אביב, אמור היה להיפתח אתמול בסימן יום האישה הבינלאומי, ובנוכחותן של מנהלות בכירות ממדד ת"א-125, בהן: עופרה שטראוס, יו"רית שטראוס גרופ; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי; ליאורה עופר, יו"רית מליסרון; אסנת רונן, יו"רית פרטנר; ודינה בן ארי, יו"רית נורסטאר. אלא שעקב החשש, בוטל האירוע, והבורסה שגרה הודעה לפיה: "לאור ההנחיות המתעדכנות של משרד הבריאות, הוחלט מטעמי זהירות ואחריות לבריאות העובדים והלקוחות, על דחיית האירוע".

מי שכן בחרו להמשיך בחיים כסדרם ולהתכנס רגיל, היו מוזמני תצוגת האופנה של חברת גולברי, כמו גם ידידי וידידות מוזיאון תל אביב לאמנות שהוזמנו לסיור טרום פתיחה בתערוכה של האמן האמריקאי המוכר בעיקר בשל יצירותיו הפרובוקטיביות (ולעיתים שנויות במחלוקת) - ג'ף קונס. באמיצים שהחליטו שהאמנות במוזיאון קודמת לכל, ניתן היה לפגוש את: מרי וחוזה מוגרבי, תורמי היצירות; יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג ורעייתו מיכל; אהוד ועליזה אולמרט; אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס (נותני החסות); פרופ' שמואל האוזר; נדין בודו טרכטנברג, המסיימת תפקידה כמשנה לנגיד בנק ישראל; אלפרד וחוה אקירוב; סמי וטובה סגול; ועוד.

מי שלמרות הנכונות הרבה נאלצו להיעדר היו קונס עצמו שהגעתו לישראל התבטלה, כמו גם עירית רפפורט, יו"רית מעגל הידידים השוהה בימים אלה בשוויץ. כך, רפפורט נאלצה להיעדר מהאירוע אותו היא עצמה ארגנה, יחד עם האורח המרכזי.

קלודין ויואב גלנט / צילום: אביב חופי
 קלודין ויואב גלנט / צילום: אביב חופי

התלוש

אודי מוקדי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל חברת סייברארק העוסקת באבטחת סייבר, קיבל ב-2019 שכר בעלות כוללת של כ-9 מיליון דולר. רוב הסכום מיוחס לתגמול מנייתי, בגובה של 7.6 מיליון דולר. מדובר על עלייה של כ-34% בעלות השכר לעומת 2018, בה הסתכמה העלות ב-6.7 מיליון דולר, מתוכה 5.5 מיליון דולר כתגמול מנייתי. עוד ארבעה בכירים בחברה קיבלו ב-2019 שכר בעלות שנעה בין 1.1-3.2 מיליון דולר. סייברארק נסחרת בנאסד"ק בשווי 3.7 מיליארד דולר.

שירי חביב ולדהורן

מצנח הזהב


פיני שטרית, לשעבר מנכ"ל קואופ, מונה למנכ"ל קופיקס שבשליטת רמי לוי ויתפוס את מקומו של המנכ"ל אירם גרייבר, שעבר לאחרונה לתנובה. שטרית (57) עזב את הקואופ בשנת 2011, ועל תקופתו בחברה פורסמו בעבר טענות כי היו בה אי-סדרים במחלקת הסחר, ועל רקע זה נאלץ לעזוב את הרשת. שטרית הכחיש טענות אלה, וטען כי קיבל אישור מהפרקליטות שהתיק נגדו נסגר מחוסר אשמה. מאז הקים רשת ירקות טריים תחת השם אפונהוגזר. בעברו שימש גם כמנהל פורמט היפר זול בקלאבמרקט. 

רשת הקמעונאות רמי לוי, המחזיקה כיום בכ-50.4% ממניות קופיקס, הפכה לבעלת השליטה בקבוצה בספטמבר 2018, מה שהביא לשיפור בתנאי הסחר של קופיקס מאז. ברבעון השלישי דיווחה קופיקס על צמצום ההפסדים לצד יציבות בהכנסות ברבעון השלישי של 2019 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה הציגה החברה, אותה הוביל המנכ"ל אירם גרייבר, הפסד נקי של 288 אלף שקל ברבעון השלישי השנה, לעומת הפסד של כ-1.1 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. ההכנסות, כאמור, נותרו יציבות, ברמה של כ-71 מיליון שקל.

שני מוזס