סנאטור ראשון חולה בקורונה: רפובליקני שהתנגד בתחילת החודש להעברת תקציב לטיפול בקורונה

בעוד שפול הוא הסנטור הראשון שחולה בנגיף, קדמו לו שני מחוקקים אחרים מהקונגרס – מריו דיאז-באלרט הרפובליקני מפלורידה ובן מקאדמס הרפובליקני מיוטה

הסנאטור ראנד פול / צילום: AP
הסנאטור ראנד פול / צילום: AP

הסנאטור הרפובליקני ראנד פול נמצא חיובי בבדיקת קורונה - כך הודיע ​​משרדו בטוויטר לפני זמן קצר. פול הוא הסנאטור האמריקני הראשון שנמצא חולה בקורונה. בשלב זה לא ידוע ממי או היכן נדבק פול.

הסנטור ראנד פול, שהינו חבר גם בתנועת "מסיבת התה", היה הסנטור היחיד בסנאט - הן מרפובליקנים והן מהדמוקרטים - שהצביע בתחילת החודש נגד העברת תקציב לשעת חירום לטיפול בקורונה, בהיקף של 8 מיליארד דולר.

ראנד פול, הסנטור ממדינת קנטאקי היה מעורב מאד בהחלטות האחרונות על חבילת הסיוע לאזרחים האמריקאים. הוא אחד מהמתנגדים הבולטים ליוזמה להעביר אלף דולר לכל האמריקאים. לדבריו, התשלום צריך להיות מועבר למובטלים בלבד ולא כדי לחלק כסף לכלל האזרחים. "אם אזרח עדיין מועסק ועובד כרגיל, למה שנעביר לו 1000 דולר לחשבון הבנק?", אמר פול ביום רביעי האחרון והוסיף, "זה נראה לי לא אחראי מבחינה פיסקלית פשוט לשלוח כסף לכולם".

"הסנטור ראנד פול נמצא קיבל תושבה חיובית לגבי הידבקות בנגיף COVID-19 . הוא מרגיש טוב ונמצא בהסגר. הוא אסימפטומטי ונבדק בגלל נסיעותיו ואירועים שהוא משתתף בהם. הוא לא היה מודע למגע ישיר עם אדם נגוע כלשהו. הוא מצפה לחזור לסנאט לאחר סיום תקופת ההסגר וימשיך לעבוד עבור תושבי קנטאקי בתקופה קשה זו", מסרו אנשי משרדו שהוסיפו גם כי "החל מלפני עשרה ימים, המשרד שלנו בוושינגטון די.סי החל לפעול מרחוק, ומכאן שאף צוות לא קיים מגע עם הסנטור".

בעוד שפול הוא הסנטור הראשון מהסנאט, קדמו לו שני מחוקקים אחרים מהקונגרס - מריו דיאז-באלרט הרפובליקני מפלורידה ובן מקאדמס הרפובליקני מיוטה.