תקציב הפרסום של טמבור עובר מאדלר-חומסקי למקאן ת"א

בשנה האחרונה טמבור כמעט לא השקיעה בפרסום מסורתי, ויש להניח כי העברת התקציב למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר

משבר הקורונה מאט אומנם באופן משמעותי את הפעילות בענף הפרסום, ובכל זאת, גם בימים אלה מתרחשים שינויים ואפילו מעבר תקציבים. ל"גלובס" נודע כי תקציב הפרסום של חברת טמבור יעבור ממשרד הפרסום אדלר-חומסקי למשרד הפרסום מקאן תל-אביב.

תקציב הפרסום של טמבור טופל כמעט תמיד במשרדי הפרסום הגדולים. אדלר-חומסקי זכה בתקציב ב-2012, במסגרת מכרז בו התמודדו גם משרדי הפרסום גיתם וברוקנר-יער. תקציב טמבור לא נחשב אז לתקציב גדול, אולם הוא קסם למשרדים בגלל האפשרויות לפעילות קריאטיבית שטמבור אפשרה לשלמור-אבנון-עמיחי, משרד הפרסום שקדם לאדלר-חומסקי.

ואכן במשך מספר שנים המשיכה טמבור לבצע מהלכים פרסומיים ושיווקיים קריאטיביים, ואף הצליחה לא אחת להתברג לראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות - למשל עם הפרסומת של הילדה שמלמדת את בעלי המקצוע כיצד צובעים בית.

טמבור אומנם הייתה השחקנית הגדולה בתחום, אבל בהדרגה החלה לעמוד מולה תחרות - לפחות בכל הנוגע לפרסום, כשנירלט המתחרה בתחום הצבעים החלה להעלות קמפיינים מושקעים באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסמונוב.

אבל בשנה האחרונה החלו לנשב רוחות חדשות במסדרונות טמבור. לתפקיד סמנכ"ל השיווק נכנס שלום דניאל, שהחל להפנות חלק גדול ממאמצי השיווק לשוק המוסדי ולא לשוק הפרטי, מה שמגדיר התנהלות פרסומית שונה לחלוטין: פחות פנייה במדיה המונית ויותר עבודה נקודתית דיגיטלית - דבר שהביא לכך שבשנה האחרונה כמעט ולא הושקע כסף בפרסום מסורתי, למעט בקמפיין ראש השנה.

עם זאת, יש להניח כי העברת התקציב של טמבור למקאן מסמנת כוונה לפעול באופן אחר - בהעמקת הפעילות הדיגיטלית או בשינוי הגישה הפרסומית.