אחרי הפסקה של שבוע: מקדונלד'ס ישראל חוזרת לפעילות משלוחים

הנציגות הישראלית של הרשת מסרה כי לאחר שהשירות הושבת למשך שבוע שלם על רקע משבר הקורונה, מחר יחזרו המשלוחים לפעילות • הוחלט כי רק שישה עובדים ישהו בכל מסעדה שתוציא משלוחים

מקדונלד'ס / צילום: רויטרס
מקדונלד'ס / צילום: רויטרס

מקדונלד'ס ישראל חוזרת לפעילות: החל ממחר (ב') הרשת תפתח מחדש את שירות המשלוחים שלה, אחרי שהוא הושבת למשך שבוע שלם על רקע משבר הקורונה.

ברשת מסרו כי השירות שלה "הותאם למכירת המוצרים הפופולריים ביותר ברשת", כשבפועל המגוון בתפריט המשלוחים צומצם, כך שיהיה יעיל יותר מבחינה לוגיסטית וכלכלי יותר לתפעול.

עוד מעדכנת הנציגות הישראלית של רשת המזון המהיר הגדולה בעולם כי בהיערכות החדשה הוחלט כי רק שישה עובדים ישהו בכל מסעדה שתוציא משלוחים, זאת בהתאם לנוהלי משרד הבריאות.

בחברה מפרטים כי בנוסף לפעילות השוטפת "תמשיך הרשת לתרום מדי יום 5,000 ארוחות חינם בחמשת הסניפים שנשארו פתוחים במיוחד עבור כך", וכי "לאחרונה העבירה הרשת תרומה 2 שני מיליון שקל לבתי חולים בישראל".

הפעילות של מקדונלד'ס נסגרה באופן מדורג על רקע ההגבלות שהורתה המדינה לאור התפשטות וירוס הקורונה בארץ. בתחילה הודיעה החברה כי תמשיך לספק ארוחות באמצעות טייק אוויי בסניפים הממוקמים מחוץ לקניונים שנדרשו להיסגר לצד משלוחים בפריסה ארצית, ובהמשך צמצמה זאת למשלוחים בלבד באופן עצמאי ועל-ידי אפליקציית משלוחי האוכל וולט.

מקדונלד'ס ישראל נמצאת בבעלות ובניהול עמרי פדן. היקף המכירות של רשת המזון המהיר בישראל ב-2019 מוערך בכ-920 מיליון שקל (לפני מע"מ).