מנכ"ל סודהסטרים אייל שוחט התחייב לא לפטר עובדים

וגם: בכירים במגזר העסקי מגייסים כספים להטסת ציוד רפואי לישראל, חברות המזון מתגייסות למאבק במגפת הקורונה ואת הופעתו של מי תשדר קשת 12 ביום ראשון במסגרת השת"פ עם זאפה?

רמון לגוארטה מנכ"ל פפסיקו ומנכ"ל סודהסטרים אייל שוחט  / צילום: אבישג שאר ישוב
רמון לגוארטה מנכ"ל פפסיקו ומנכ"ל סודהסטרים אייל שוחט / צילום: אבישג שאר ישוב

חדשות טובות

בכירים במגזר העסקי הצטרפו לקמפיין שהוביל ארגון יד שרה, במטרה לגייס כסף להטסת ציוד נשימתי. במשתתפים: קבוצת עזריאלי תרמה 200 אלף שקל; איש העסקים והפילנטרופ מוריס קאהן תרם 100 אלף שקל; יאיר המבורגר, יו"ר ובעלי קבוצת הראל שתרמה 100 אלף שקל; בנק ירושלים תרם 75 אלף שקל; חברת אלדן תרמה 50 אלף שקל; ערן וולף, מנכ"ל חברת מימון ישיר; בית ההשקעות מור; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; ושמואל דונרשטיין יו"ר רב בריח; ואחרים. איש העסקים והפילנטרופ אהרן פרנקל, הודיע כי על כל סכום שייתרם מעתה בקמפיין הוא יוסיף סכום זהה, זאת נוסף לתרומה של 180 אלף שקל שתרם לקמפיין.  

-----

אייל שוחט, מנכ"ל חברת סודהסטרים, מתחייב כי החברה לא תפטר או תוציא עובדים לחל"ת, ובכך מצטרף להצהרה דומה של מנכ"לית הוט טל גרנות-גולדשטיין. "סודהסטרים לא הוציאה אף עובד לחל"ת או פיטרה עובדים משיקולים כלכליים, והחברה תקפיד על מדיניות זו, כל עוד מפעל החברה יישאר פתוח", מסר שוחט. "ביום חמישי האחרון חילקנו את הבונוסים השנתיים עבור שנת 2019 ופרסמנו את תוכניות קידום העובדים והעלאות שכר כפי שהבטחנו", הוא מסר. החברה מגייסת בימים אלה שורה של משרות בישראל ובעולם, ואף מינתה "קצין קורונה" ו"מנהלת חווית עובד בזום".

----

חברות המזון מתגייסות לסייע לצוותים הרפואיים בהתמודדות עם משבר הקורונה. קבוצת קוקה-קולה ישראל הלא היא החברה המרכזית למשקאות קלים, תרמה במהלך השבוע האחרון לעשרות בתי חולים ומוקדי מד"א מאות אלפי מוצרים של קוקה-קולה, טרה, נביעות ופריגת. חברת מי עדן הודיעה כי תתרום מים, קפה, ומוצרים נוספים לצוותים הרפואיים. במקביל גם שטראוס פתחה במבצע הכולל יציאה של סמיטריילר לטובת חלוקת מארזי שי וכיבוד לצוותים בבתי החולים ובעשרות נקודות מד"א.

שני מוזס

ספירת העומר

הופעה של הזמר עומר אדם תשודר ביום ראשון הקרוב במסגרת המיזם המשותף של קשת וזאפה. אלא שבשונה מכל האמנים הבולטים שהשתתפו במיזם עד עתה, ושהופעותיהם שודרו בשידור חי מהמועדון, ההופעה של אדם תזכה לפורמט מיוחד, כיאה לכוכב: היא תשודר מביתו ולא בחצות כפי ששודרו שאר ההופעות אלא ממש על קצה הפריים טיים בתום התוכנית חתונה ממבט ראשון. המיזם המוזיקלי של קשת וזאפה נולד על רקע ביטול הופעות וסגירת מוסדות תרבות הפנאי בישראל. המופעים משודרים מדי ערב בחצות על מסך ערוץ 12, באתרי מאקו, N12 ובעמודי הדיגיטל של זאפה. ממוצע הרייטינג עומד על 7.7%, נתון הגבוה ב75% מנתוני רצועת חצות בימי שגרה.

'ענת ביין-לובוביץ