סרגון תמכור לספקית תקשורת הודית מוצרים ושירותים להרחבת רשת הדור הרביעי

היקף החוזה עם החברה ההודית, Bharti Airtel, לא נמסר, וחלק מההכנסות ממנו כבר הוכרו ברבעון הראשון של השנה • סרגון הגישה היום לרשות ני"ע בארה"ב תשקיף מדף לגיוס עד 150 מיליון דולר

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון / צילום: איל יצהר
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון / צילום: איל יצהר

חברת הטכנולוגיה סרגון  הודיעה היום כי נבחרה במהלך הרבעון הראשון על-ידי ספקית התקשורת ההודית Bharti Airtel לספק לה מוצרים ושירותים לצורך הרחבת רשת הדור הרביעי שלה לאזורים נוספים. היקף החוזה לא נמסר, וחלק מהכנסותיו כבר הוכרו ברבעון הראשון של השנה.

סרגון מציינת שהלקוחה ההודית מתכננת להגדיל את קיבולת הרשת שלה כדי להתמודד עם גידול בביקושים לתקשורת בקצב גבוה כתוצאה מגידול חד בצריכת תקשורת הנתונים ברחבי הודו. זאת גם כחלק מהכנות למעבר לדור החמישי (5G). לפי ההודעה, סרגון עושה ככל יכולתה על מנת לפרוס את עורקי התמסורת במהירות, בהתחשב בכך שהודו הטילה סגר זמני ברחבי המדינה על מנת להתמודד עם מגפת COVID-19.

"הביצועים והאמינות המוכחים של סרגון ממשיכים למצב את פתרונות ריבוי הליבות ושירותי פריסת הרשתות שלנו כבחירה מספר אחת של מפעילי תקשורת ברחבי העולם, אשר מחפשים לעבות את רשתות הדור הרביעי שלהם ולהיערך לדור החמישי", מסר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון.

סרגון הודיעה לאחרונה על פגיעה בתוצאות הרבעון הראשון בשל משבר הקורונה, והן צפויות להסתכם ב-57-55.5 מיליון דולר (הדוחות יפורסמו בתחילת מאי). עם זאת סרגון ציינה במקביל כי הביקוש ברבעון היה גבוה משמעותית מהצפוי, ומאמינה שכך יימשך במשך 2020.

בד בבד, סרגון הגישה היום ל-SEC (רשות ניירות הערך בארה"ב) תשקיף מדף לגיוס של עד 150 מיליון דולר, במניות, זכויות או חוב. מדובר בהארכה של תשקיף מדף קודם וככל הידוע אין בשלב לחברה זה כוונות קונקרטיות לביצוע גיוס. סרגון נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 183 מיליון דולר.