על מה שהייתם בשבילנו: למי חייב דן דיזיין סנטר תודה

וגם: עו"ד מיכל ליברמן נבחרה לעמוד בראש ארגון עורכי הדין העולמי לקס מונדי • השיחה

קמפיין רשות החשמל (מימין) ודן דיזיין סנטר. הבה נודה שהאריזה דומה / צילום: צילום מסך
קמפיין רשות החשמל (מימין) ודן דיזיין סנטר. הבה נודה שהאריזה דומה / צילום: צילום מסך

אחרי גל קמפיינים שרובם ככולם התאימו עצמם לרוח הקורונה ובעיקר לאתגרי התקופה, מגיעה סופסוף שעתם של הקמפיינים שמתייחסים לחזרה לשגרה, ומיישירים מבט אל העולם שאחרי המשבר, או ליתר דיוק - לפניו. כזה למשל הוא הקמפיין של המרכז לעיצוב הבית "דן דיזיין סנטר", של משרד ברוקנר יער לוי.

בסרטון, שעלה בימים האחרונים מודה הקריין לכל מה ששימש אותנו בשיאו של הסגר, והיווה לכאורה תחליף לעולם המוכר בימי שגרה - תודה לסלון, שהחליף את הקולנוע; למרפסת, שהחליפה את החופש וכיו"ב. אם הטון הרגוע וסדרת התודות נשמעים לכם מוכרים, יכול להיות שזה משום שהוא מזכיר קמפיין שונה לחלוטין, מנותק לגמרי מתקופת הקורונה וקדם לה כמעט בשנה: הקמפיין של לפ"מ לרשות החשמל ומשרד האנרגיה להתקנת פאנלים סולאריים על גגות בניינים. גם שם נפתח הסרטון בשורת תודות ובאותו טון רגוע פחות או יותר: תודה לאנטנות שקלטו פעם ירדן; לחבלי הכביסה ועוד.

מברוקנר יער לוי נמסר בתגובה: "בעידן הפוסט קורונה הבנו כולנו שביתנו הוא מבצרנו. בתקופה הזו הבית קיבל יתר משמעות גם ברמה הרגשית העמוקה וגם ברמה היומיומית. זה הכוח של הקמפיין, וזה מה שגורם בו להזדהות". בלפ"מ בחרו שלא להתייחס. 

מצנח הזהב

● כבוד מקומי: עו"ד מיכל ליברמן, שותפה במחלקה המסחרית של משרד ש. הורוביץ, נבחרה לעמוד בראש ארגון עוה"ד העולמי לקס מונדי (Lex Mundi), כך נודע בתום הכינוס השנתי של הארגון המאגד עורכי דין מ-125 מדינות. ברוח ימי הקורונה, נערך הכנס באמצעות אפליקציית זום. ליברמן, שעוסקת בעיקר בתחומי הבנקאות והפיננסים, תהיה עורכת הדין הראשונה מאזור המזרח התיכון שתעמוד בראש הארגון. נראה כי האתגר המרכזי שלה יהיה לפעול להמשך שיתוף הפעולה בין הפירמות החברות בארגון גם בתקופה זו, הכוללת מגבלות תנועה, ומשבר כלכלי מתהווה.

● הישרדות: בתום 17 שנה ואחרי שעבדה ושרדה תחת ארבעה מנכ"לים, גלית טוכטרמן גלזר, חברת הנהלה וראש מערך תקשורת ודוברות בסלקום, פורשת. טוכטרמן, שעבדה בסלקום מאז 2003, כתבה בהודעת הפרישה כי החליטה לפנות לדרך חדשה וזה הזמן הנכון מבחינתה לחפש אתגרים חדשים. אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת סלקום ציין, כי גלית שירתה את החברה בנקודות הדרמטיות ביותר בחיי החברה, הודה לה על המחוייבות והיוזמה, ואיחל לה הצלחה רבה.

 

חדשות טובות

ג'וינט-ישראל ומיזם Futuring Up מציעים לעובדים מעל גיל 40, שהוצאו לחל"ת או פוטרו בעקבות הקורונה, תהליך אבחון דיגיטלי ללא עלות, שבמסגרתו יופנו לתוכניות תעסוקת המבוגרים של הארגון.