פרטנר משיקה מערכת מיוחדת לקראת פתיחת המסעדות ומתחמי האירועים

המערכת תאפשר לבית העסק ולמנהל המתחם או המשמרת לדעת בכל רגע נתון ובזמן אמת כמה אנשים נמצאים במקום • "המעבר לשגרת קורונה, על כל המגבלות והשינויים בהרגלים שלנו כעסקים וכצרכנים, מחייב התאמה של העסק למציאות החדשה"

גן אירועים "Ocean", תל אביב. האולמות וגני האירועים יתחילו לחזור לפעילות תחת הגבלות משרד הבריאות / צילום: תמר מצפי, גלובס
גן אירועים "Ocean", תל אביב. האולמות וגני האירועים יתחילו לחזור לפעילות תחת הגבלות משרד הבריאות / צילום: תמר מצפי, גלובס

חברת פרטנר משיקה מערכת לניהול קהלים, וזאת על רקע פתיחת המסעדות ובתי הקפה החל ממחר (ד').

לדברי החברה, מערכת ניהול הקהלים Partner Traffic Controller תאפשר לבית העסק ולמנהל המתחם או המשמרת לדעת בכל רגע נתון ובזמן אמת כמה אנשים נמצאים במסעדה, באולם, במתחם קבלת הקהל של העסק, בחדר האוכל או בלובי של המלון, ללא צורך בספירה ידנית או בהוספה והפחתה של נכנסים ויוצאים. באמצעות מערכת מתקדמת יתקבל נתון מדויק בזמן אמת אשר יוצג על גבי טאבלט.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית ומכירות בפרטנר, מסר: "המעבר לשגרת קורונה, על כל המגבלות והשינויים בהרגלים שלנו כעסקים וכצרכנים, מחייב התאמה של העסק למציאות החדשה. המערכת החדשה שלנו מאפשרת לעסקים שכל-כך חיכו לפתוח שערים, לנהל את הקהלים בצורה חכמה ויעילה, שתסייע להם לבקר ולפקח על מספר המבקרים במתחם ולהפיק תובנות והתייעלות תפעולית עם משמעות כספית לעסק".