גם מנכ"ל זום עושה פאדיחות באפליקציה: שוחח עם המשקיעים על MUTE

עשיתם פדיחה בשיחות וידאו בזום? אתם לא לבד • מנכ"ל החברה אריק יואן שכח להפעיל את המיקרופון במהלך פגישה עם המשקיעים

מנכ"ל זום אריק יואן / צילום: Mark Lennihan, AP
מנכ"ל זום אריק יואן / צילום: Mark Lennihan, AP

עם פרוץ מגפת הקורונה והפיכת הסגרים והריחוק החברתי לנורמה החדשה במדינות המערב, שיחות הווידאו החליפו את הישיבות פנים־מול־פנים במקומות עבודה רבים. אפליקציית זום התבלטה מעל כולם והפכה להיות שם נרדף לשיחות וידאו.

כמו כל דבר חדש, גם כאן לקח לאנשים זמן ללמוד את האפליקציה והתכונות השונות שלה. ברשתות נפוצו התנהגויות מביכות של משתמשים באפליקציה זו ואחרות. בדרך כלל מדובר בדברים שקשורים לצילומים חיים, שלאו דווקא כל המשתתפים אמורים לראות.

עכשיו הצטרף למצעד הפאדיחות המתועדות בזום, לא אחר מאשר המנכ"ל של החברה, אריק יואן, ששכח להפעיל את המיקרופון במהלך פגישה עם המשקיעים - מדווח "הבינזנס אינסיידר".

יואן פנה למשקיעים ותיאר את מצב החברה כאשר מיקרופון שלו היה במצב MUTE, עד שמישהו מצוות החברה הפנה את תשומת לבו לכך שאף אחד לא מצליח לשמוע אותו.

נתונים מצוינים ברבעון האחרון

בהיותה אחת החברות שרק הרוויחו ממשבר הקורונה, זום הציגה אתמול נתונים מצוינים לרבעון הראשון של השנה ועקפה את תחזיות האנליסטים ביותר ב-64% עם הכנסות של 328 מיליון דולר. זום הציגה רווח נקי מתואם של 58 מיליון דולר או 20 סנט למניה, לעומת 8.9 מיליון דולר או 3 סנט ברבעון המקביל.

תחזית החברה ותחזית האנליסטים היו להכנסות של כ־200 מיליון דולר כאשר ברבעון המקביל אשתקד ההכנסות עמדו על 112 מיליון דולר. מתחילת השנה מחיר מניית זום  שילש את עצמו ושווי החברה קפץ לכ-58 מיליארד דולר.