נועה תנוע: הפרסומת ל-yes עם נועה קירל ממשיכה להוביל את הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל • הפרסומת של מכבי שירותי בריאות עם אדיר מילר – עדיין האהודה ביותר

נועה קירל בפרסומת של yes / צילום: צילום מסך
נועה קירל בפרסומת של yes / צילום: צילום מסך

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של yes+ בהשתתפות הזמרת-חיילת נועה קירל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-109% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%.

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת גם השבוע הפרסומת של מכבי שירותי בריאות (קופת-חולים מכבי), "עתיד בריא", באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-21% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.9%. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של yes+ הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ- 2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 451 (בהשוואה ל- 436 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29 מיליון שקל (נמוך משמעותית מהשבוע הקודם - 35.8). התקציבים הם במחירים מוערכים.