אלקטרה תנהל מתקנים עבור רפאל תמורת מאות מיליוני שקלים

אלקטרה זכתה במכרז שפרסמה רפאל לניהול כל מתקניה למשך שנתיים, עם אופציה לשש שנים נוספות • לפי הודעת אלקטרה, ההיקף הכספי הכולל לתקופה של שמונה שנים צפוי לעמוד על כ-650 מיליון שקל

איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה  / צילום: ישראל הדרי
איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה / צילום: ישראל הדרי

חוזה גדול לאלקטרה מול רפאל ופוטנציאל העסקה למאות עובדים חדשים. קבוצת אלקטרה  דיווחה היום (ה') לבורסה כי זכתה במכרז שפרסמה חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות למתן שירותי ניהול, אחזקה ושירות מתכלל לכל מתקני החברה בישראל. ההסכם בין החברות נחתם לתקופה של שנתיים עם אופציה להארכה בת 6 שנים נוספות.

על פי הודעת החברה לבורסה, ההיקף הכספי הכולל של העסקה נאמד בכ-650 מיליון שקל, זאת במידה וההסכם ימומש במלואו כולל תקופת האופציה. על פי גורמים הבקיאים בתחום, חוזה שנחתם עם מנגנון אופציה בתחום זה הוא שגרתי וההערכה היא שההיקף הכספי השנתי של ההסכם עומד על כ-85 מיליון שקל מה שמשקף לשנתיים (ללא שנות האופציה) היקף כספי בגובה כ-170 מיליון שקל.

עוד נמסר מהחברה היום כי הפרויקט, שיבוצע על ידי החברה הבת אלקטרה FM, יכלול ניהול כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל, לרבות אחזקה, מיזוג אויר, חשמל, מערכות בקרה ומבנה, ניקיון, הדברה וגינון בניהול מרכזי שיופקד בידי חברה ייעודית שתוקם עבור הפרויקט. מאלקטרה נמסר כי חברה זו עתידה להעסיק כ- 300 עובדים.

"אנו מאמינים שפרויקט זה יאפשר לנו להביא לידי ביטוי את כלל יכולות ומיומנויות הקבוצה", כך איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה. סמנכ"ל התפעול ברפאל, יואב וקסלר, הוסיף: "חברת אלקטרה זכתה בחוזה לאחר תהליך מכרזי. חוזה האחזקה שנחתם, הוא מהגדולים והמתקדמים במשק, בבסיסו פלטפורמה תפעולית שממצבת את אחזקת התשתית ברפאל ברמה מתקדמת".