כך תכירו את הלקוח שלכם טוב יותר: הצטרפו לשידור החי

איזה דאטה אוספים על הלקוחות, איך מחברים את העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי, ומה עם סוגיות הפרטיות? • אימוץ טכנולוגיות: האתגרים הניהוליים

"תוכנית עבודה" / עיבוד: גלובס
"תוכנית עבודה" / עיבוד: גלובס

"תוכנית עבודה" - העסק עובר לדיגיטל: מיהו הלקוח החדש? איך מכירים אותו טוב יותר כשהלקוח הוא ארגון גדול? האם צרכנים אוהבים שירותים בהתאמה אישית? הצטרפו לשידור החי

ארגונים רבים עברו בחודשים האחרונים לספק שירות ללקוחות שלהם בדיגיטל. המעבר הזה פתח בפניהם עולם חדש - היכרות טובה יותר עם הלקוח, יכולת לעקוב אחר הפעולות שלו, קבלת ההחלטות שלו, היקף השירות שהוא צורך והתדירות שלו. "גלובס" וחברת מיקרוסופט עורכים מפגש מיוחד בנושא במסגרת סדרת המפגשים "תוכנית עבודה": ניהול וטכנולוגיה בעולם של ריחוק חברתי.

המפגש יחולק לשניים: הדיון הראשון יעסוק בעבודה של ארגונים גדולים מול הלקוחות שלהם. מדבר על מה זה אומר להכיר טוב יותר את הלקוח בעולם הדיגיטלי, איך מבצעים תהליכים כאלה, מה ההבדלים בין חברות של עשרות אלפי עובדים לעסקים קטנים, ואיך משבר הקורונה השפיע על המכירות בתחום.

בדיון ישתתפו איתי אהרונוב, מנהל תחום סביבת עבודה מודרנית ופתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל; ואוליבייה אלבז, ראש מערך המכירות בסיילספורס ישראל וסגן נשיא בכיר לאזור EMEA.

הדיון השני יעסוק בשאלה מיהו הלקוח החדש ואיך פונים אליו. נדון בשאלות האם מסחר מקוון חייב לכלול איסוף דאטה, איך מחברים את העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי כדי לספק פרסונליזציה גם בחנויות ובמסעדות, איך הלקוחות מגיבים להתאמה אישית של השירות ולסוגיות פרטיות, איך עושים את האינטראקציה הזאת נכון ועוד.

בדיון ישתתפו ד"ר דנה טבת, חוקרת התנהגות קונים וצרכנים, בית הספר אריסון למינהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה; אורי באור, סמנכ"ל מוצר ופיתוח, דיינמיק יילד; ודן אבלגון, סמנכ"ל שיווק בחברת בונד.