ניצחה בקרב, ניצחה במלחמה: yes בראש דירוג הפרסומות גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת גם השבוע yes+ עם נועה קירל • תנובה – הפרסומת האהודה ביותר

נועה קירל בפרסומת של yes / צילום: צילום מסך
נועה קירל בפרסומת של yes / צילום: צילום מסך

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השלישי הפרסומת של yes+,
באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובה של נועה קירל. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה ב-66% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%. 

בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תנובה, "קונים 8 מוצרים ומקבלים שניים מתנה", באמצעות מקאן תל-אביב. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-3% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.8%. 

זכורות ואהובות 11.6
 זכורות ואהובות 11.6

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של תנובה באמצעות מקאן הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.7 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 451 (בהשוואה ל-436 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29 מיליון שקל (בדומה לשבוע הקודם). התקציבים הם במחירים מוערכים.