חוזה אסטרטגי לפריון עם חברת פרסום גדולה, בהיקף מוערך של מיליוני דולרים

ההסכם עם Havas Media שתיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה הבת של פריון, MakeMeReach, בקמפיינים ברשתות חברתיות • לא נמסרו פרטים על ההיקף הכספי של ההסכם, אך לפי ההערכות מדובר במיליוני דולרים בשלב הראשון

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

חברת פריון נטוורק  מדווחת על הסכם אסטרטגי עם Havas Media מקבוצת ויוונדי, שהיא אחת מחברות הפרסום הגדולות בעולם. לפי ההסכם, Havas תיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה הבת של פריון, MakeMeReach, בקמפיינים ברשתות חברתיות. לא נמסרו פרטים על ההיקף הכספי של ההסכם, אך לפי ההערכות מדובר במיליוני דולרים בשלב הראשון ולאחר מכן תשלומים נוספים לפי מספר הקלקות.

לפי הודעת פריון, פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של MMR מאפשרת לייעל ולסנכרן קמפיינים בכל הרשתות החברתיות הגדולות ומנועי החיפוש באמצעות בינה מלאכותית, ובכך למקסם את ההשקעה בפרסום דיגיטלי. כמו כן מציינת פריון כי ההסכם האסטרטגי נחתם על רקע מגפת הקורונה ומדיניותה של Havas לייעול התכנון, הרכש ומדידת יעילות הקמפיינים ברשתות חברתיות. פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי המסונכרן של פריון תחליף את תשתית הפרסום הדיגיטלי הקיימת, המתאפיינת בעלויות גבוהות יותר.

בכיר ב-Havas מסר: "התרשמנו מיכולתה של MMR בניתוח תובנות של קהלי יעד וביצירת קמפיינים רלוונטיים בסביבת המדיה הדיגיטלית הנוכחית. פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של MMR תאפשר לנו להתמודד בצורה טובה יותר בסביבה זו מאשר בעבר".

שי אלפנדרי, מנהל פעילות MMR בפריון, הוסיף כי "פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי שלנו מספקת יעילות ואפקטיביות בזמנים בהם המשתמשים עוברים במהירות בין הרשתות השונות, וקהילת המדיה נאבקת על שימור התנועה בהן באופן ממוקד ומהיר. אנו מאפשרים ל-Havas Media וללקוחותיה מערכת הפעלה מאוחדת יעילה ונגישה מבוססת ענן, המחליפה מערכת מורכבת ויקרה".

פריון, המנוהלת על-ידי דורון גרסטל, מספקת פתרונות בתחומי החיפוש באינטרנט והפרסום הדיגיטלי. פריון נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 145 מיליון דולר, לאחר עלייה של כ-90% במחיר המניה בשנה האחרונה, אך ירידה של כ-41% מהשיא שאליו הגיעה המניה בתחילת 2020, לפני משבר הקורונה