פרטנר נכנסת לשינוי ארגוני נוסף: חטיבות השירות והשיווק יאוחדו

סמנכ"לית החטיבה הפרטית שמונתה רק לפני שנה וחודשיים עוזבת והחטיבה הפרטית והשירות תאוחד עם חטיבת השיווק שתנוהל על ידי תרי ישכיל

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר / צילום: תמר מצפי

חברת פרטנר לקראת שינוי ארגוני. ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי הודיע כי בכוונתו לאחד את חטיבות השיווק והשירות תחת תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק. סיגלית כהן, ששימשה בשנה האחרונה כסמנכ"ל שירות הודיעה על פרישה מהחברה. זהו שינוי ארגוני שני שהחברה עושה בתוך זמן קצר שמלווה בקיצוץ בחברי ההנהלה. רק לאחרונה עזב נח הקר את החברה, וחטיבת הסיבים שבראשה עמד אוחדה תחת חטיבת הכספים.

ניתן לשער שהקיצוצים שמוביל בנבנישתי בהיקף ההנהלה והשינויים הארגוניים קשורים להשפעת נגיף הקורונה ולכך שהחברה, כמו יתר החברות הסלולריות, צופות ירידה משמעותית בהכנסות ברבעון השני עקב הפסקת הטיסות לחו"ל ולארץ, ולאור העובדה שהתחזית לעתיד הקרוב עדיין לא ברורה.

השינויים בפרטנר מגיעים זמן קצר יחסית אחרי שפרטנר עברה שינוי ארגוני רק לפני שנה וחודשיים. במאי שנה שעברה החליט בנבנישתי על שינוי ארגוני בפרטנר בעקבות עזיבתו של צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הפרטית-קמעונאית. בנבנישתי, החליט על איחוד פעילות המכר ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים לחטיבה אחת. לחטיבת המכירות והלקוחות העסקיים מונה קוקי (יעקב) טרוזמן, שמשמש כסמנכ"ל החטיבה העסקית וזוכה להערכה על תפקידו. בנוסף, הוקמה חטיבת לקוחות פרטיים, כך שהחטיבה הפרטית קמעונאית פוצלה למעשה והוקמה חטיבת שירות לקוחות פרטיים, שלתפקיד מונתה סיגלית כהן, שניהלה את אגף שירות הלקוחות במגזר הקווי.

בנבנישתי הודיע הבוקר לעובדים כי סיגלית כהן, סמנכ"לית חטיבת השירות, ביקשה לפרוש מתפקידה ולצאת לדרך חדשה לאחר כשנתיים בפרטנר. הוא הודה לה על המקצועיות ללא פשרות ואיחל לה בהצלחה. במקביל, הודיע כי פעילות חטיבת השירות תצורף לחטיבת השיווק, בניהולה של תרי ישכיל סמנכ"לית השיווק של פרטנר.