אינטרקיור: קנדוק בהסכם להספקת כ-3.3 טון מוצרי קנאביס

ההסכם, לתקופה של 24 חודשים, נחתם מול בית מרקחת מוביל המחזיק בנתח שוק משמעותי בשוק הקנאביס הרפואי

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס
אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת הקנאביס קנדוק, הנמצאת בשליטת אינטרקיור הבורסאית, התקשרה בהסכם עם בית מרקחת מוביל, המחזיק בנתח משמעותי בשוק הקנאביס הרפואי בישראל, לאספקת כ-3.3 טון מוצרי קנאביס לתקופה של 24 חודשים.

קנדוק תספק לבית המרקחת מוצרים סופיים בתקן GMP , זאת במסגרת המחירים המוסכמים שנקבעו בין הצדדים. המוצרים הסופיים יועברו ממערך הייצור של קנדוק, למפיצים המורשים שדרכם יופצו המוצרים לבית המרקחת. למיטב ידיעת החברה בית המרקחת המוביל מחזיק בנתח שוק משמעותי בשוק הקנאביס הרפואי.

בחברה מציינים עוד כי הסכם זה מצטרף לשורה של הסכמי אספקה מחייבים עליהם חתמה קנדוק והנאמדים בהיקף כספי כולל של מאות מיליוני שקלים.

חברת אינטרקיור, שהיו"ר שלה הוא אהוד ברק, דיווחה בתחילת החודש על תוצאותיה הכספיות מהן עולה כי הכנסותיה של החברה הבת קנדוק צמחו משמעותית ברבעון הראשון של השנה בשיעור של 133% אל מול הרבעון הקודם, ובכ-77% מול הרבעון המקביל אשתקד. החברה צופה את המשך העלייה גם ברבעון הבא, אם כי בשורה התחתונה אינטרקיור  עברה להפסד בצל ירידת ערך ההשקעה בחברה המוחזקת ריגנרה.

את הרבעון הראשון של 2020 סיימה קנדוק (היחידה שתורמת לאינטרקיור הכנסות), עם הכנסות של כ-4.2 מיליון שקל. העלייה מיוחסת לצמיחה במכירות במסגרת ההסכמים עם בתי מרקחת פרטיים ורשת סופרפארם. להערכת החברה, מגמת הצמיחה המואצת נמשכה גם ברבעון השני. הרווח הגולמי (לאחר השפעת שווי הוגן) עלה ל-1.5 מיליון שקל, לעומת 920 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד, מה שמשקף שיעור רווחיות של 36%.

בשורה התחתונה, אינטרקיור עברה להפסד של 47.2 מיליון שקל, וזאת לעומת רווח של 37.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. אינטרקיור הכירה בירידה בשווי הוגן בסך של 39.3 מיליון שקל כתוצאה מההחזקה בחברת ריגנרה. החזקתה של אינטרקיור בריגנרה דוללה ל-9.96% על רקע גיוס שביצעה האחרונה לפי שווי של 10 מיליון דולר, והחזקתה תדולל עוד בהמשך ל-7.85%. שוויה של החברה המוחזקת כפי שמשתקף מהגיוסים נמוך מהשווי בספרים.