כל מה שרציתם לדעת על הסקרים במרוץ לנשיאות ארה"ב

המרוץ לבית הלבן מתחמם, וזה הזמן להתחיל לעקוב אחרי הסקרים. אבל אחרי איזה סקרים לעקוב? ובאיזה אתרים? ומה יותר חשוב - סקרים במדינות מפתח או הסקרים הכלליים? • יפתח דיין, בעל הבלוג ׳על פילים וחמורים׳, מתארח בפודקאסט 'מדריך לטראמפיסט' עם כל התשובות • האזינו

ג'ו ביידן ודונלד טראמפ / צילום: Associated Press
ג'ו ביידן ודונלד טראמפ / צילום: Associated Press

פחות מארבעה חודשים לבחירות בנשיאות בארצות הברית, ומצבו של הנשיא טראמפ נראה לא טוב. ג'ו ביידן, המועמד המיועד של המפלגה הדמוקרטית, פותח עליו פער של 8 נקודות ואפילו יותר בסקרים הארציים. ביידן מוביל גם בסקרים במדינות מפתח כמו פנסילבניה, מישיגן, וויסקונסין, ופלורידה. גם שביעות הרצון מתפקודו של הנשיא לא מרקיעה שחקים. בקיצור, לא משהו.

אבל בעצם, אחרי איזה סקרים כדאי לעקוב? ובאיזה אתרים אפשר למצוא אותם? ומה יותר חשוב להבנת התמונה - סקרים במדינות מתנדנדות או הסקרים הכלליים? סקרים בקרב בוחרים רשומים או בקרב בעלי זכות הצבעה? יפתח דיין, בעל הבלוג ׳על פילים וחמורים׳, מתארח בפודקאסט 'המדריך לטראמפיסט' עם כל התשובות על השאלות האלה - ועוד.

האזנה מומלצת לכל מי שרוצה להבין טוב יותר: מה הסקרים בעצם אומרים לנו על המרוץ לנשיאות. וגם: הוועידה הדמוקרטית מתכווצת, ספר חדש עושה כאב ראש לנשיא טראמפ, וקנייה ווסט הולך על כל הקופה.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי , באפל פודקאסטס , בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם