רשת 13 | בלעדי

רשת דוחה טענות חדשות 12 על ניסיונות לגייס טאלנטים בכירים

היועצת המשפטית של רשת 13 שגרה מכתב להנהלת חדשות 12 שבו הכחישה את הפרסומים לפיהם החברה מנסה לגייס לשורותיה טאלנטים בולטים של חדשות 12 בסכומים גבוהים • לאחרונה שלחה רשת 13 מכתבי שימוע לפני פיטורים ל-37 מעובדי החברה

לוגו רשת 13
לוגו רשת 13

לאחר ההאשמות מגיעה ההכחשה: היועצת המשפטית של רשת 13 דבורה קמחי, שגרה מכתב להנהלת חדשות 12 שבו היא מכחישה באופן נחרץ את ההאשמות שפורסמו בחדשות 12 לפיהם רשת ניסתה לפתות טאלנטים בולטים של החברה לעבור לחברת החדשות של רשת חדשות 13 תמורת "סכומי עתק".

"רשת קיבלה את מכתבך , בדקה את הטענות האמורות בו והיא דוחה אותן מכל וכל הן במישור העובדתי והן במישור המשפטי", נכתב במכתב. עוד נטען במכתב כי הפרשנות המשפטית שמוצגת במכתב של חדשות 12 היא "כוללנית ומרחיבה, ואין להקיש ממנה על נסיבותיו של כל מקרה".

"חדשות 12" האשימה את "רשת 13" וחברת החדשות שלה כי אנשים מטעמן פעלו כדי לנסות ולגייס בסכומי כסף גבוהים טאלנטים שחתומים על חוזים ב"חדשות 12". שלא לייחוס טענו גורמים בתעשייה כי הפניה נעשתה לעיתונאים עמית סגל ודני קושמרו.

במכתב שנשלח מטעם "חדשות 12" התרתה החברה ב"רשת 13" כי אם תמשיך בניסיונותיה למשוך טאלנטים לעבור לשורותיה, תפנה הראשונה לבית המשפט. "'חדשות 12' נדהמה לגלות כי חברת רשת מדיה ו/או חברת החדשות שלה, ו/או מי מטעמן פנו לאחרונה לעובדים המועסקים ב'חדשות 12' והציעו להם סכומי עתק (לחלקם אף תוך הצעה להבטיח את תשלום הסכומים האמורים באמצעות ערבויות של בעלים של ערוץ 13) בניסיון לגרום להם להפר את הסכמי ההעסקה שלהם עם 'חדשות 12' ולעבור להיות מועסקים בערוץ 13".

במכתב דרשה "חדשות 12 מ"רשת" ומכל מי שקשור אליה לחדול באופן מיידי מהניסיונות האמורים ולא היא תנקוט באמצעים חוקיים לאכוף את זכויותיה.

המכתב של "חדשות 12" שוגר בעיתוי בעייתי עבור חדשות 13 ורשת - יומיים בלבד לאחר שהנהלת "חדשות 13" הגיעה להסכם עם עובדי החברה על יישום תוכנית קיצוצים אגרסיבית שבעטיה הוצאו בהמשך מכתבי שימוע ל-37 עובדים ביניהם גם כתבים בכירים. עתה מכחישה רשת באופן רשמי את ההאשמות של חדשות 12.