ג'פריס החל לסקר את אודיוקודס בהמלצת 'קנייה': "רק בתחילת הדרך של הצמיחה"

ג'פריס החל לסקר את המניה מספר שבועות לאחר שהיה אחד החתמים בהנפקה המשנית שביצעה אודיוקודס בנאסד"ק, ובמסגרתה גייסה 91 מיליון דולר

שבתאי אדלסברג, מנכ"ל אודיוקודס / צילום: תמר מצפי
שבתאי אדלסברג, מנכ"ל אודיוקודס / צילום: תמר מצפי

בנק ההשקעות Jefferies ממליץ על מניית אודיוקודס בהמלצת 'קנייה' ונוקב במחיר יעד של 40 דולר. אתמול עלתה המניה בנאסד"ק ב-4.6% וכעת מחיר היעד של ג'פריס גבוה ב-22% מהמחיר בנאסד"ק. ג'פריס החל לסקר את המניה מספר שבועות לאחר שהיה אחד החתמים בהנפקה המשנית שביצעה אודיוקודס בנאסד"ק, ובמסגרתה גייסה 91 מיליון דולר.

אודיוקודס, המנוהלת על-ידי שבתאי אדלרסברג, מספקת פתרונות תקשורת לארגונים. בג'פריס מעריכים שהחברה תוכל להמשיך להרחיב את שולי הרווח שלה ומעריכים שהרווח הנקי למניה יצמח בשיעור שנתי של מעל 20% בשנים הקרובות.

לדבריהם, המגמות הנוכחיות מאיצות את הצמיחה של אודיוקודס - משיעור של 4% ב-2015 ל-14% ב-2019. המגמות כוללות אימוץ של יותר יישומי תקשורת מבוססי ענן בארגונים, ומודרניזציה של רשתות הקול של יותר ספקיות תקשורת. "אנחנו עוד בתחילת הדרך, ויש מקום לצמיחה יציבה", מעריכים כלכלני ג'פריס. להערכתם השנה תצמח אודיוקודס ב-9%, על רקע השפעות מגפת הקורונה, אך ב-2021 היא כבר תחזור לצמיחה בשיעור דו-ספרתי.

בהמלצה מוזכר שיתוף הפעולה של אודיוקודס עם מיקרוסופט והצמיחה העצומה בשימוש במיקרוסופט teams על רקע המעבר לעבודה מרחוק בשל המגפה. לדבריהם, ב-2019 ההכנסות של אודיוקודס שקשורות למיקרוסופט היו כ-40% מסך ההכנסות, אך על רקע הזינוק בשימוש ב- teams הם מעריכים שאודיוקודס תהנה מגידול בהכנסות, כך שההערכות הנוכחיות עשויות להתברר כשמרניות.