המלצות אנליסטים מקפיצות את אודיוקודס בחזרה לרמות שיא של 20 שנה

בנק ההשקעות ג'פריס התחיל לסקר את מניית אודיוקודס בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 40 דולר, לעומת מחיר נוכחי של 37.7 דולר • נידהאם העלה את ההמלצה מ"החזק" ל"קנייה" וקבע מחיר יעד של 42 דולר

מניית אודיוקודס מקבלת בימים האחרונים רוח גבית מצד האנליסטים, ונסחרת שוב ברמות שקרובות לשיא של 20 שנה. אודיוקודס , ספקית פתרונות תקשורת לארגונים, נהנית מעלייה בביקושים לפתרונות שלה בשל המגמה של מעבר לעבודה מהבית, ובהתאם זינקה מניית החברה לשיא בתחילת חודש יוני.

החברה ניצלה את ההזדמנות לבצע הנפקת מניות שבמסגרתה היא גייסה 91 מיליון דולר, ומאז מנייתה נחלשה וירדה בכ-20% מהשיא. אולם בימים האחרונים, בעקבות המלצות אנליסטים משניים מהגופים שליוו אותה כחתמים בהנפקה, המניה עלתה שוב והתקרבה למחיר השיא. אודיוקודס, בניהולו של שבתאי אדלרסברג, נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 1.1 מיליארד דולר.

בנק ההשקעות ג'פריס התחיל לסקר את מניית אודיוקודס בהמלצת "קנייה" ובמחיר יעד של 40 דולר, לעומת המחיר הנוכחי שעומד על 37.7 דולר. במקביל, נידהאם העלה את ההמלצה למניית אודיוקודס מ"החזק" ל"קנייה" וקבע מחיר יעד של 42 דולר.

כלכלני נידהאם מציינים כי עסקי אודיוקודס צמחו בשנים האחרונות בשיעור יציב דו-ספרתי נמוך, ומעריכים כי המעבר לענן, שהואץ בשל מגפת הקורונה, לצד הצמיחה העצומה בשימוש בתוכנת מיקרוסופט teams (לצורך עבודה מהבית), יכולים להוביל להאצת שיעורי הצמיחה של אודיוקודס. לדבריהם, בדיקות שערכו לאחרונה מצביעות על עלייה בביקוש למוצרי אודיוקודס. "מניית אודיוקודס הציגה ביצועי חסר מאז ההנפקה המשנית שבוצעה במחיר של 35 דולר. כעת אנו רואים יחס סיכון/סיכוי אטרקטיבי במניה", הם כותבים.

לדבריהם, "לאור סיכויי הצמיחה המשופרים פוסט הקורונה, הערך הנדיר של אודיוקודס כשחקנית בשוק המואץ של teams והפרופיל הגבוה יותר לאחר ההנפקה, אנו סבורים שהמניה תיסחר במכפיל רווח גבוה בהשוואה למכפילים ההיסטוריים שלה".

עוד מוסיפים כלכלני נידהאם כי הסכום שגויס בהנפקה מאפשר לחברה לבצע רכישות. "בעוד שמיזוגים ורכישות לא היו פוקוס מרכזי של ההנהלה עד כה, אדלרסברג אותת שהחברה עשויה להיות יותר אקטיבית בבחינת אפשרויות מיזוגים ורכישות שיגדילו את היקפי הפעילות (scale)", הם כותבים, ומזכירים שלפני ההנפקה היו לחברה מזומנים בסך 73.6 מיליון דולר וחוב של 3 מיליון דולר.

במקביל כלכלני ג'פריס כתבו בהמלצתם כי המגמות הנוכחיות מאיצות את הצמיחה של אודיוקודס, משיעור של 4% ב-2015 ל-14% ב-2019. המגמות כוללות אימוץ של יותר יישומי תקשורת מבוססי ענן בארגונים ומודרניזציה של רשתות הקול של יותר ספקיות תקשורת. לדבריהם, "אנחנו עוד בתחילת הדרך, ויש מקום לצמיחה יציבה". הם מעריכים שהשנה אודיוקודס תצמח ב-9% בשל השפעת מגפת הקורונה, אך ב-2021 היא תחזור לצמיחה בשיעור דו-ספרתי.

בג'פריס מזכירים את שיתוף הפעולה של אודיוקודס עם מיקרוסופט ואת הצמיחה הגדולה בשימוש בתוכנת מיקרוסופט teams על רקע המעבר לעבודה מרחוק. הם מציינים שב-2019 ההכנסות של אודיוקודס הקשורות למיקרוסופט היו כ-40% מסך ההכנסות, אך השנה היא תיהנה מהגידול, כך שההערכות הנוכחיות עשויות להתברר כשמרניות.