"בקורונה הפועלים חזרו לרשות הפלסטינית והתעכבה הבנייה"

דיירים בבתים הפרטיים באזור זיידמן 8 בקריית אונו התנגדו לתמ"א שעבר הבניין, אך הוא יצא לדרך בכל אופן • עכשיו הדיירים מקווים שהקורונה לא תגרום לעיכובים נוספים בפרויקט

סיפור בעלי הדירות:

אודי גלאון, נציג בעלי הדירות, מספר: לפני כשמונה שנים התחלנו לחשוב על הרעיון לבחון היתכנות ביצוע תוכנית תמ"א בבניין. זה לא בניין קלסי שיזמים אוהבים כי הוא היה בן חמש קומות וכבר הייתה לנו מעלית. אנחנו 20 דירות - 19 הסכימו מיד. בחרנו ועד והתחלנו. בחרנו עו"ד שהנחה אותנו בכל הקשור לבחירת יזם. לחברות התחדשות אורבנית וגרופין יזמות ובניה הגענו הודות להמלצות - הם עושים תמ"א ברחוב שלם בקריית אונו. הלכנו לראות את הבנייה וגם דיברנו עם הדיירים שם ללמוד על מה שצפוי לנו. מבחינתנו, קבלת ליווי בנקאי הייתה תנאי הכרחי לסגירת העסקה וכך היה. כבר עתה, כשהעבודות עדיין בעיצומן, אנחנו הדיירים הוותיקים נהנים מתוספת של חדר וממ"ד. בקרוב יוסרו הפיגומים ונוכל ליהנות גם מתוספת המרפסות.

"היו קצת קשיים בדרך, עם השכנים בבתים הפרטיים מסביב, וחששות מעומס של תנועה. לגבי תקופת הבנייה, אני נשארתי לגור בבית, והיו כאלה שהשכירו ועברו ועכשיו מתחילים לחזור חזרה. השלב הראשוני של הבנייה היה קשה, יש אבק ורעש, אבל אין קסמים. בסך הכול החברה קשובה ונותנת מענה אם יש בעיה כמו איזה טפטוף, יש עם מי לדבר. 

"בקורונה הפועלים חזרו לרשות הפלסטינית והתעכבה הבנייה, זה לא נעים, לא ידענו כמה זמן זה יימשך. נקווה שעכשיו זה ירוץ".

התמורה ליזם:

10 דירות, מהן 8 דירות 5 חדרים (133 מ"ר + 19.6 מ"ר מרפסת), מחסן וחניה, ושני פנטהאוזים (158 מ"ר+ 114 מ"ר מרפסת) שלהם מחסן ושתי חניות לכל אחד.

התמורה לדיירים:

שיפוץ חיצוני לבניין, לובי חדש ותשתיות חדשות. לכל דירה ישנה נוספו ממ"ד, מרפסת ותוספת של 7 מ"ר לשטח הדירה.

לו"ז:

הבנייה החלה. צפי אכלוס: מרץ 2022

מיקום מדויק: רחוב זיידמן 8, בצפון העיר קריית אונו

מצב קיים: בשלב סיום שלד הבניין

היזם: גרופין יזמות ובניה

אדריכל: V5 אדריכלים ובוני ערים