אמדוקס עקפה את התחזיות ברבעון השלישי, וצופה צמיחה של 1.1%-2.1% בשנת הכספים 2020

ההכנסות הסתכמו כאמור ב-1.03 מיליארד דולר, ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל • הרווח הנקי ברבעון היה 120 מיליון דולר, ירידה לעומת כ-131 מיליון דולר ברבעון המקביל

אמדוקס עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הפיסקאלי השלישי, שפורסמו אתמול לאחר סיום המסחר בוול סטריט. החברה, ספקית פתרונות ומערכות IT לחברות תקשורת, דיווחה על הכנסות של כ-1.03 מיליארד דולר, ורווח נקי Non-GAAP של 1.07 דולר למניה. במקביל, תחזית החברה לרבעון הפיסקאלי הרביעי גבוהה מעט מתחזיות האנליסטים.

ברבעון השלישי (הרבעון שהסתיים בסוף חודש יוני) ההכנסות הסתכמו כאמור ב-1.03 מיליארד דולר, ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל. מתחילת השנה הכנסות החברה הגיעו ל-3.1 מיליארד דולר, צמיחה של 2%.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), הרווח הנקי ברבעון היה 120 מיליון דולר, ירידה לעומת כ-131 מיליון דולר ברבעון המקביל. מתחילת השנה הרווח הנקי גדל ב-1.7% ל-363 מיליון דולר. בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ברבעון ל-143 מיליון דולר, ירידה של 12.2% ביחס לרבעון המקביל, ומתחילת השנה הרווח הסתכם ב-433 מיליון דולר, ירידה של 3.3%. התזרים החופשי ברבעון הסתכם ב-145 מיליון דולר ובסיום הרבעון, לאחר הנפקת אג"ח בהיקף של 650 מיליון דולר ובריבית של 2.54%, היו לאמדוקס בקופה קרוב ל-1.2 מיליארד דולר. במהלך הרבעון אמדוקס רכשה מניות של עצמה תמורת 60 מיליון דולר, ולאחר סיום הרבעון הודיעה על רכישת חברת Openet מאירלנד תמורת 180 מיליון דולר. החברה תחלק דיבידנד בסך כ-33 סנט למניה בספטמבר הקרוב.

הרבעון הרביעי צפוי להסתיים עם הכנסות של 1.015-1.055 מיליארד דולר, בדומה לתחזיות האנליסטים, ועם רווח נקי Non-GAAP של 1.16-1.22 דולר למניה, גבוה מתחזיות האנליסטים. בכך תסתיים שנת הכספים 2020 עם צמיחה צנועה של 1.1%-2.1% בהכנסות, בעוד שקודם טווח התחזית היה לירידה של 0.5% עד צמיחה של 2.5%; ועם עלייה של 1.6%-3% ברווח הנקי Non-GAAP למניה.

אמדוקס נסחרת בנאסד"ק בשווי 8.3 מיליארד דולר. לאחרונה דווח שהחברה מפטרת מאות עובדים על רקע המשבר.

שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, מסר: "הרבעון השלישי של שנת הכספים היה הרבעון המלא הראשון בו פעלנו תחת התנאים הגלובליים שנוצרו עקב מגפת ה-COVID-19, ובהתחשב בכך אני גאה בביצועי החברה".

לדבריו, "כחלק מהאסטרטגיה שלנו להאיץ את קצב הובלתה של תעשיית התקשורת לענן, הודענו לאחרונה על הסכם לרכישת Openet. אנו מאמינים כי Openet מייצגת את הרכישה הנכונה בזמן הנכון בתעשייה ומחכים לקבל בברכה לאמדוקס את הצוות המקצועני והחדשני שלה, עם השלמת העסקה בהמשך הרבעון הרביעי".

עוד הוסיף שפר, כי "צבר ההזמנות שלנו ל-12 החודשים הבאים גדל בסוף הרבעון השלישי בהשוואה לרבעון הקודם וכן בהשוואה לרבעון השלישי של השנה הקודמת. גידול זה תומך בתחזית הכנסות חזקה יותר לרבעון הרביעי ממה שחזינו בעבר, אשר נקודת האמצע שלה משקפת חזרה לצמיחה מרבעון לרבעון. אנו נמצאים במסלול הנכון ליצירת תזרים מזומנים חופשי מנורמל של 500 מיליון דולר ארה"ב בשנת הכספים 2020, מעט טוב יותר מהתחזית המקורית שסיפקנו בתחילת השנה. יתרה מזאת, אנו רואים צבר הזדמנויות עתידיות אטרקטיבי שהולך וגדל, אשר אנו מאמינים כי יכול לתמוך בצמיחה עתידית לטווח הארוך".