שמעון אבודרהם יחליף את אבי מוסלר בתפקיד מנכ"ל אמות

לאבודרהם (52, נשוי+4), ניסיון של למעלה מ-25 שנים בענף הנדל"ן, רובן ככולן בחברות נדל"ן ציבוריות, מתוכן 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים • הוא ייכנס לתפקיד ב-1 בספטמבר

בית אמות / צילום: איל יצהר, גלובס
בית אמות / צילום: איל יצהר, גלובס

שמעון אבודרהם מונה למנכ"ל חברת הנדל"ן המניב אמות והוא ייכנס לתפקידו ב-1 בספטמבר. זאת, לאחר ש אבי מוסלר, מנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, ביקש לפני כחודש לסיים את תפקידו ולפנות לעיסוקים פרטיים.

לאבודרהם (52, נשוי+4), ניסיון של למעלה מ-25 שנים בענף הנדל"ן, רובן ככולן בחברות נדל"ן ציבוריות, מתוכן 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים. אבודרהם הצטרף לאמות השקעות לפני 12 שנים, במהלכן שימש כמהנדס ראשי ולאחר מכן כסמנכ"ל הנדסה. לפני 4 שנים מונה למנכ"ל חברת הבת אמות יזום ופיתוח נדל"ן . במסגרת זו, היה אמון על הובלת פעילות הייזום, הפיתוח, התכנון וההקמה של נדל"ן מניב לאמות השקעות.

בתוך כך, עדכנה החברה על מינויה של יהודית זינגר , סמנכ"לית הכספים של אמות, לתפקיד המשנה למנכ"ל. זינגר הצטרפה לאמות לפני כ-14 שנה, בסמוך לרכישת החברה על ידי אלוני חץ. בתחילה שימשה כמנהלת הכספים של החברה, ולפני כעשור מונתה לסמנכ"לית כספים.

כאמור אבי מוסלר, מנכ״ל אמות ב-15 השנים האחרונות, הודיע בתחילת יולי לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו ולפנות לעיסוקים פרטיים. מוסלר היווה את הרוח החיה בחברת הנדל"ן המניב ב-15 השנים האחרונות ומי שעזר לאמות לצמוח ולהתרחב.

אמות נמצאת בשליטת חברת אלוני חץ .

מוסלר פורש בתקופה מאוד מאתגרת עבור חברות הנדל"ן המניב, שהכנסותיהן עשויות להיפגע משמעותית ברבעונים הקרובים ובשנים הקרובות בעקבות מגפת הקורונה ומעבר של חברות ועובדים רבים לעבודה מהבית.