קהיליית האוטוטק הישראלית נאבקת בנגיף עם תערוכה וירטואלית

חממת DRIVETLV של קבוצת "מאיר" הפיקה "תערוכה וירטואלית" עבור חברות סטארט-אפ מתחום האוטו-טק

 "תערוכה וירטואלית" של חממת DRIVETLV  / צילום: צילום מסך DRIVETLV
"תערוכה וירטואלית" של חממת DRIVETLV / צילום: צילום מסך DRIVETLV

משבר הקורונה המתמשך ממשיך להכביד על קהיליית האוטו-טק הצומחת של ישראל ומציב בפניה שלל אתגרים כמו הקפאת תקציבי מו"פ של יצרני רכב וספקים, שינוי לוחות הזמנים של תוכניות הפיתוח, צמצום ההשקעות של קרנות ועוד.

אולם אחד האתגרים המרכזיים ברמה היום-יומית הוא עצירת הטיסות לישראל וממנה, שמונעת אפשרות לבצע הדגמות מעשיות של הטכנולוגיות שבפיתוח מול לקוחות פוטנציאליים. אחד הפתרונות שמצאה חממת החדשנות הטכנולוגית DRIVETLV, שקידמה עד כה עשרות סטארט-אפים מקומיים בתחום טכנולוגיות הרכב, הוא "תערוכה וירטואלית", שמציגה לראשונה את הטכנולוגיות של חברות סטארט-אפ השייכות לחממה באמצעות סרטי וידאו שהופקו במיוחד עבורם בארץ בהפקה מקצועית כולל רכבי הדגמה ייעודיים, צילומים באמצעות רחפנים ועוד.

על הדרך התערוכה מספקת הצצה חזותית נדירה לכמה טכנולוגיות עתידניות מרתקות בתחום הרכב החכם של חברות סטארט-אפ צעירות, שבדרך כלל מודגמות בדלתיים סגורות ובתערוכות מקצועיות (ראו לינק מצורף). חממת DRIVE של קבוצת "מאיר" מאגדת שותפים אסטרטגיים מתעשיית הרכב ובהם חברת וולבו מכוניות, הונדה, NEC הבין-לאומית ועוד.