"התוצאות הטובות ביותר מזה עשור": זינוק של 400% ברווחי צים

צים סיכמה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 25.3 מיליון דולר. מדובר ברווח הרבעוני הגבוה ביותר מאז 2010 • העלייה בתוצאות למרות השפעת המגפה העולמית מיוחסת להרחבת מערך הקווים הגלובליים

אלי גליקמן, מנכ"ל צים / צילום: סיון פרג'
אלי גליקמן, מנכ"ל צים / צילום: סיון פרג'

צים סיכמה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 25.3 מיליון דולר. מדובר ברווח הרבעוני הגבוה ביותר מאז 2010, ולעומת רווח נקי של 5.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2019. מדובר בעלייה של 394% ברווח הנקי בהשוואה של רבעון מול רבעון.

העלייה בתוצאות למרות השפעת המגפה העולמית מיוחסת להרחבת מערך הקווים הגלובליים של צים.

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני של השנה הסתכם ב-145.1 מיליון דולר, לעומת 94.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בעלייה של 53.7% בהשוואה רבעונית.

מנכ"ל צים אלי גליקמן אמר: "אני שמח לדווח על שיפור משמעותי בביצועי צים בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019. ברבעון השני של 2020 השגנו את התוצאות הטובות ביותר מזה עשור, ואנו מאמינים שהדבר נובע מהאסטרטגיה הכוללת שלנו. בשילוב החזון והערכים שלנו, והיכולות הייחודיות של אנשי צים, השגנו את התוצאות המעולות והמעודדות הללו. לירידה במחירי הדלק והחכירה וכן לרמות דמי ההובלה הייתה השפעה חיובית על התוצאות. אולם חשוב לציין שהגענו להישג הזה בשעה שאנו מתמודדים עם האתגר העצום והמתמשך של המגפה העולמית.

"במהלך המחצית הראשונה של 2020 המשכנו להציג שירותים חדשניים ללקוחותינו על מנת לתת מענה לצרכים של השוק. התגובה המהירה והיוזמה שהובלנו התקבלו היטב על ידי המשלחים. המשכנו גם להרחיב את מערך הכלים הדיגיטליים ושיפרנו את הדרך בה אנו מתנהלים מול הלקוחות", אמר גליקמן.

המאמץ העקבי שלנו להפוך לחברה ממוקדת הלקוח המובילה בתעשייה, זיכה אותנו באמון הלקוחות והשותפים העסקיים, ומוכיח את עצמו כאסטרטגיה מנצחת, לטובת כל הצדדים."