המלט מזנקת בכ-7%: הסכם עם לקוח אסטרטגי בכ-15 מיליון דולר לשנה

בהמלט מעריכים כי בכפוף למגבלות יצור המוצרים על ידי החברה ושביעות הרצון של הלקוח, סכום ההזמנות בפועל עשוי להיות גדול מהצפוי

מניית המלט מזנקת בכ-7% בבורסה, לאחר שהחברה דיווחה היום כי חתמה על הסכם עם לקוח אסטרטגי קיים של החברה בתחום המוצרים האולטרה-נקיים לאספקת מערכות חדשות להולכת נוזלים וגזים לשימוש של תעשיית השבבים.

החברה צופה היקף מכירות של המוצרים ללקוח בהיקף של כ-15 מיליון דולר בשנה. מדובר בתוספת להסכם מ-2006 עם הלקוח, שתהיה בתוקף עד ליום 31 באוקטובר 2023.

לצורך אספקת המוצרים ללקוח ולקבלני משנה שלו, החברה צפויה להשקיע עד תום החציון השני של שנת 2021 כ-5 מיליון דולר. בחודש מרץ השנה דיווחה החברה על חתימת הסכם עם קבלן משנה של הלקוח לאספקת רכיבי מערכת גז, כך שהחל ממועד השלמת ההשקעה, ההיקף הכולל של שתי התקשרויות אלה ביחד צפוי להסתכם בכ-21 מיליון דולר בשנה.

בהמלט  מעריכים כי בכפוף למגבלות יצור המוצרים על ידי החברה ושביעות הרצון של הלקוח, סכום ההזמנות בפועל עשוי להיות גדול מהצפוי.

המלט פועלת בתחום של פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מחברים, שסתומים ומערכות לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות והאולטרה נקיות. בעלי השליטה בחברה (30.5% ) היא קרן פימי. 

כאמור, מניית המלט מגיבה לדיווח בעלייה חדה. שוויה של החברה בבורסה עומד על כ-880 מיליון שקל. 

אמיר וידמן, מנכ"ל המלט , מסר כי "החברה שמחה לדווח כי היא חתמה על הסכם אסטרטגי עם לקוח מרכזי בעל נתח שוק משמעותי בתחום תעשיית המוליכים למחצה המהווה עליית מדרגה בפעילות מול הלקוחות הגדולים בתחום הסמיקונדקטורס.  התקשרות זו ממחישה את האמון שרכשנו בקרב לקוחותינו לאורך השנים, והביטחון ביכולותינו ואיכות מוצרינו ובהמ-לט כספקית מערכות קריטיות למכונות הלקוח".