ילין לפידות הרוויח 39 מיליון שקל ברבעון השני ומחלק דיבידנד של 38 מיליון שקל

בסיכום המחצית הראשונה של 2020 רשם בית ההשקעות הפרטי רווח נקי של כ-77.6 מיליון שקל, המהווה קיטון של כ-6.3% ביחס למחצית הראשונה ב-2019

יאיר לפידות ודב ילין/ צילום: איל יצהר
יאיר לפידות ודב ילין/ צילום: איל יצהר

בית ההשקעות ילין לפידות, שנחשב לרווחי במיוחד ביחס למתחריו באופן מסורתי, הודיע בימים האחרונים על חלוקת דיבידנד בגובה 38 מיליון שקל, וזאת במקביל לכך שגם בצל הקורונה הוא ממשיך להציג רווח נאה. בית ההשקעות שעיקרי דוחותיו מתפרסמים לציבור הרחב דרך דוחות אטראו שוקי הון  הציבורית שמחזיקה במחצית ממניותיו, סיכם את הרבעון השני השנה עם רווח של 39.4 מיליון שקל, המהווה קיטון של כ-9.2% ביחס לרבעון השני אשתקד.

בסיכום המחצית הראשונה של 2020 רשם בית ההשקעות הפרטי רווח נקי של כ-77.6 מיליון שקל, המהווה קיטון של כ-6.3% ביחס למחצית הראשונה ב-2019.

ההכנסות של בית ההשקעות הושפעו לרעה ברבעון השני השנה, באופן יחסי לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל ירידה בהכנסות מפעילות קרנות הנאמנות (שספגה פדיונות ערים החל מסוף הרבעון הראשון) ולמרות גידול של כ-50% ברווחי הנוסטרו. מתחילת השנה בית ההשקעות מושפע בשורת ההכנסות בעיקר מהפסד נוסטרו שעמד בסוף הרבעון השני על כמעט 3 מיליון שקל למרות רווח נוסטרו של 1.5 מיליון שקל ברבעון השני.

עוד מפרט בית ההשקעות שבניהול מייסדיו יאיר לפידות ודב ילין כי בסוף הרבעון השני הסתכם היקף הנכסים המנוהלים על ידו בסך של כ-82.9 מיליארד שקל, המהווה גידול של כ-4.8% ביחס להיקף הנכסים שהיה בניהולו בסוף הרבעון הראשון השנה, ושנמוך בכ-10.5% ביחס להיקף הנכסים שנוהל על ידו בסוף 2019. היקף הנכסים המנוהל בבית ההשקעות המשיך לגדול גם ביולי ובאוגוסט, כשנכון ל-24 באוגוסט הוא מסתכם בכ-85 מיליארד שקל.