גיתם, LEAD ובלנקו מתמודדים על תקציב go ביטוח

"הכשרה חברה לביטוח" שפרסמה את המכרז לחברות הפרסום קיבלה מענה קטן מצד משרדי הפרסום הגדולים, וזאת עקב הממשק שיש להם עם מותגי ביטוח הקיימים בשוק הפרסום

"הכשרה חברה לביטוח" רוצה לקפוץ לליגה של הגדולים בכל הנוגע לתחום הפרסום: ל"גלובס" נודע כי החברה מנהלת מכרז לבחירת משרד פרסום חדש שיטפל בתקציב הפרסום של המותג go ביטוח. במכרז מתמודדים משרדי הפרסום גיתם BBDO, ליד (LEAD) ומשרד הפרסום בלאנקו, שמטפל בתקציב היום. היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-13 מיליון שקל.

החברה בחנה את האפשרות לשלב משרדים נוספים במכרז, אולם בשוק קיימים מותגי ביטוח רבים, שעובדים עם חלק ניכר ממשרדי הפרסום הגדולים, רובם לא היו מוכנים לסכן תקציב קיים לטובת אפשרות סטטיסטית של התמודדות במכרז.

"הכשרה חברה לביטוח" נחשבת לבינונית בגודלה, ומדורגת מספר 7 מבין החברות הפועלות בתחום. החברה פועלת בתחומי הביטוח השונים: אלמנטרי, חיים, פיננסים וערבויות חוק מכר. עיקר הפעילות הפרסומית של החברה בשנים האחרונות הייתה סביב השקת אפליקציית ביטוח דיגיטלית בביטוחי רכב, דירה ועוד, תחת השם go. המהלך נולד בהשראת הצלחות של חברות דיגיטליות בעולם, למשל למונייד הישראלית. האפליקציה של החברה (שהייתה הראשונה מסוגה בישראל) נחשבת למנוע צמיחה משמעותי שלה, ועל כן כאמור, שם מושקעים מירב המשאבים השיווקיים של החברה.

בשנים האחרונות מנוהל תקציב הפרסום של החברה באמצעות משרד הפרסום בלאנקו שבבעלות אביתר סדון. לאחרונה העלה המשרד קמפיין ל-go ביטוח אותו מובילים כוכבי ההצגה מייקל השחקן והיוצר אבי דנגור והשחקנית והילה גולדנברג תחת הסיסמא "go הרבה יותר מביטוח".

עתה כאמור, מנהלת אגף השיווק של החברה, הילה פלדמן-גרא, תקיים מכרז סגור לבחירת משרד פרסום.