טיקטוק | בלעדי

ממשיכים לחמם מנועים: טיקטוק מנהלת מכרז על תקציב היח"צ

ל"גלובס" נודע כי הנציגות הישראלית של אפליקציית הסרטונים הקצרים מנהלת מכרז על תקציב היח"צ המקומי • בין המתמודדות: דבי תקשורת, ריבלונד ומינקובסקי

TIKTOK / צילום: שאטרסטוק
TIKTOK / צילום: שאטרסטוק

טיקטוק - אפליקציית הסרטונים הקצרים שבבעלות בייטדאנס הסינית - ממשיכה להעלות הילוך בכל מה שקשור לפעילות השיווק והתקשורת בישראל: ל"גלובס" נודע כי שבועות ספורים לאחר שהשלימה את איוש צמרת המנהלים הבכירים בישראל, מנהלת החברה מכרז לבחירת משרד יח"צ.

בין המתמודדים: דבי תקשורת שבבעלות משה דבי, ריבלונד שבבעלות מוטי פאר ומיניקובסקי תקשורת שבבעלות עידו מינקובסקי. את המכרז מנהלת החברה הבינלאומית מאנגליה.

כמו כל מה שקשור בטיקטוק, המכרז מעורר עניין רב בקרב משרדי היח"צ שרואים בצדק באפליקציה תקציב עם אפיל מהסוג שיש למגה תקציבים בינלאומיים כמו גוגל, פייסבוק, אמזון ואחרים.

טיקטוק נהפכה בשנים האחרונות לאחת האפליקציות הפופולריות בקרב בני נוער וצעירים, והיא מתחרה על הזמן שלהם בעיקר מול אפליקציות כמו אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, וסנאפצ'ט.

לארץ החברה נכנסה לפני כשנה ובחודשים הראשונים התמקדה הפעילות בעיקר בגיוס עובדים ובהקמת מטה. רק בתחילת יולי אוישו התפקידים המרכזיים של החברה: ביוני גויס מרקו מקיאילי, לשעבר בכיר בהנהלת פייסבוק, לתפקיד מנהל הפעילות המסחרית המקומית וביולי מונה אסף שגיא, לשעבר ראש הפעילות המקומית של סנאפצ'ט בישראל לתפקיד הבכיר ביותר: המנהל הכללי של טיקטוק ישראל.

בחודשים האחרונים הנציגות הישראלית של טיקטוק גם החלה לפנות למשרדי הפרסום ולסוכנויות מדיה כדי לבדוק אפשרויות למהלכי פרסום. עד עתה העלתה החברה רק מספר קטן של קמפיינים פרסומיים, אך הסוכנויות מדווחות על הרבה רצון טוב ועידוד ליצירתיות במהלכים הפרסומיים וצופים כי טויקטוק תהפוך בעתיד לשחקן משמעותי בתחום.