ניאופארם תשווק מוצרים של חברת הקנאביס אינטלקנה

במסגרת הסכם השת"פ ישווקו מוצרי אינטליקנה באמצעות מערך ההפצה פרומדיקו של ניאופארם, בבתי מרקחת של החברה ובאפליקציית אונליין שתשווק את המוצרים ישירות • בעקבות ההודעה ירדה מניית החברה ב-6% בימים האחרונים

אינטלקנה ותאגיד ניאופארם החלו בשיתוף פעולה בתחום הקאנביס, במסגרתו ישווקו מוצרי אינטליקנה באמצעות מערך ההפצה פרומדיקו של ניאופארם, בבתי מרקחת של החברה ובאפליקציית אונליין שתשווק את המוצרים ישירות.

בעקבות ההודעה ירדה מניית החברה ב-6% בימים האחרונים.

במיזם יהיה שותף גם בוריס מירקין, לשעבר נשיא חטיבת רוסיה ומדינות חבר העמים לשעבר והמדינות הבלטיות ב-ECI. מירקין יהיה מנכ"ל החברה המשותפת. האחזקות בשותפות שתנהל את הפעילות תהיינה: אינטליקנה - 37%, ניאופרם - 37%, בוריס מירקין - 25%, השותף הכללי של השותפות - 1%. האחזקות בשותף הכללי תהיינה: אינטליקנה - 37.5%, ניאופרם - 37.5%, בוריס מירקין - 25%. בנוסף קיבלה ניאופארם אופציה לרכישת 5 מיליון מניות אינטלקנה המהוות כ-12% מהחברה, במחיר שיקבע על פי ממוצע מחיר השוק ב-30 המיליון הראשונים אחרי החתימה.

ניאופארם, בבעלותו וניהולו של דוד פורר, היא חברה המשווקת תרופות ומוצרים רפואיים בישראל עבור חברות בינלאומיות וכן מפתחת מוצרים משלה, ומעניקה שירותי בריאות מסוגים שונים. ניאופארם היא שהביאה לישראל את תרופת הקנאביס המאושרת על ידי ה-FDA, סאטיבקס של חברת GW. התרופה נועדה לטיפול בחולי טרשת נפוצה וחולי סרטן הסובלים מכאבים חמורים. ניאופארם ניסתה להגישה לסל הבריאות מספר פעמים, אך בסופו של דבר היא לא נכללה בסל, ואינה נחשבת לאחד המוצרים המובילים בתחום הקנאביס הרפואי היום.

אינטלקנה היא אחת מחברות הקנאביס החדשות, המגדלת קנאביס רפואי בחווה שקיבלה אישור לפעול השנה, אולם עד היום מוצריה עדיין לא הגיעו לשוק.