אפולו ורפאל בשת"פ לצורך שימוש ביריעה הסולארית של החברה

סולארפיינט של אפולו תבצע תכנית עבודה שתימשך 13 שבועות ותגיש לרפאל ניתוח תוצאות, לאחר מכן רפאל תבדוק את ניתוח התוצאות בתוך כחודש ותודיע לסולארפיינט תוך ארבעה וחצי חודשים אם ברצונה להתקדם

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור / צילום: גיין מדיה
עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור / צילום: גיין מדיה

חברת אפולו פאוור, המפתחת יריעה סולארית גמישה, דיווחה היום שחברת הבת שלה,  סולארפיינט, התקשרה עם חברת רפאל, המפתחת מערכות לחימה מתקדמות.

לפי ההסכם שנחתם בין החברות הן ישתפו פעולה לצורך קיום בדיקת התכנות לשילוב טכנולוגיית היריעה הסולארית פרי פיתוחה של סולארפיינט בחומרים מסוימים המיועדים לסדרת מוצרים ביטחוניים שתוגדר במשותף בין הצדדים.

בגין ביצוע בדיקת ההתכנות, תהיה סולארפיינט זכאית לתמורה בסך של 50 אלף דולר.

סולארפיינט תבצע תכנית עבודה שתימשך 13 שבועות ותגיש לרפאל ניתוח תוצאות, לאחר מכן רפאל תבדוק את ניתוח התוצאות בתוך כחודש ותודיע לסולארפיינט תוך ארבעה וחצי חודשים אם ברצונה להתקדם לעבר חתימה על הסכם שיתוף פעולה מסחרי שיעניק לה בלעדיות לתקופה של חצי שנה.

אפולו פאוור, באמצעות חברת הבת סולארפיינט, עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.

מניית אפולו פאוור  רשמה עלייה של 245% בשלושת החודשים האחרונים ושוויה החברה בבורסה הגיע לכ-153 מיליון שקל. 

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור, ציין כי "לרפאל יש יכולות טכנולוגיות מרשימות , חדשניות וכן ניסיון עתיר שנים במכירות בתחום הבטחוני . לנו יש טכנולוגייה לייצור יריעה סולארית קלת משקל ובעלת גמישות מלאה , יעילות גבוהה ועמידות לאורך זמן . אני משוכנע שבחיבור הזה קיים פוטנציאל עצום ליצור מוצרים הטובים למגוון שימושים בטחוניים".