קנאשור פיתחה תרסיס קנאביס רפואי נגד פסוריאזיס

החברה הודיעה היום כי ניסויים בבעלי חיים הראו שהחומרים הפעילים של הקנאביס יכולים לחדור דרך העור בטכנולוגיה המשולבת שפיתחה ביחד עם ליפידור השוודית • המוצר עדיין לא קיבל אישור לשיווק בישראל

חברת קנאשור הודיעה היום כי היא מפתחת תרסיס קנאביס רפואי לטיפול במחלות עור דלקתיות, כולל פסוריאזיס.

לקנאשור שיתוף פעולה עם חברת ליפידור השוודית לפיתוח תכשירים רפואיים מבוססי קנאביס לשימוש על העור, והמוצר הנוכחי הוא הראשון שפיתוחו החל במסגרת שיתוף הפעולה. קנאשור הודיעה היום כי הראתה בבעלי חיים כי הקנבינואידים, החומרים הפעילים של צמח הקנאביס, אכן יכולים לחדור דרך העור בטכנולוגיה המשולבת שפיתחו שתי החברות. ד"ר הדיל עונאללה סעד, סמנכ"לית המו"פ של קנאשור, אמרה כי זהו האתגר העיקרי בפיתוח מוצר קנאביס לעור.

מוצרים אלה עדיין אינם חלק מן ההיצע המאושר לשיווק בישראל, אך בימים אלה מוצרי הקנאביס הרפואי הרגילים של קנאשור, תפרחות ושמנים, מתחילים להגיע לבתי המרקחת. מוצרים אלה נקצרים מחוות ה-Indoor של החברה, הממוקמת בתוך בניין תעשייתי, וכן מחוות אחרות, ומעובדים במפעלים של החברה.

קנאשור  נסחרת לפי שווי של כ-85 מיליון שקל, לאחר עלייה של 12% במחיר המניה בשנה האחרונה.

לדברי יו"ר קנאשור, עידו נחושתן: "החברה פועלת במרץ במספר אפיקים במקביל, לפיתוח ולמסחור מגוון של מוצרי קנאביס רפואי חדשניים, בצורות מתן מגוונות, ובהתבסס על שיטות פרמצבטיות מוכחות להשגת ערכים תרפויטיים גבוהים. יש יתרון יחסי מובהק בכך שמדיניות רגולציית הקנאביס הרפואי בישראל, מאפשרת קיצור בזמני המחקר והפיתוח, שנדרשים, וכתוצאה מכך, ניתן להגיע מהר יותר לשווקים עם מוצרים מוגני פטנט".