טבלת הפרסומות השבועית: כל גל נושא מזכרת

גיאוקרטוגרפיה: גם השבוע הפרסומת של HOT בהשתתפות השחקנית גל גדות כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות • הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

גם השבוע הפרסומת של HOT, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשתתפות השחקנית גל גדות, כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (6.9%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.4%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של פלאפון באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם שיעור אהדה של 21.2%, הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.6%.

הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה,כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 416 (בהשוואה ל-628 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ- 31.5 מיליון שקל (נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 40 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות