יוניבו מזנקת ב-9%: פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השלישי

החברה דיווחה כי הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו לשיא של 14 מיליון שקל - כפול מההכנסות ברבעון השני של השנה

גולן ביטון / צילום: יוניבו בעמ
גולן ביטון / צילום: יוניבו בעמ

מניית חברת הקנאביס הרפואי יוניבו קופצת בכ-9% בבורסה לאחר שהחברה פרסמה הבוקר עדכון לגבי תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה. 

החברה דיווחה כי הכנסותיה ברבעון השלישי הסתכמו לשיא של 14 מיליון שקל - כפול מההכנסות ברבעון השני של השנה. מתחילת שנה זו רשמה החברה הכנסות של 24 מיליון שקל.

ביוניבו מציינים כי ברבעון השלישי החברה פעלה לשמירה על שיעור רווחיות גולמית דומה לרווחיות הגולמית של החברה בחצי הראשון של השנה (כ-52% מההכנסות). 

יוניבו  מפיצה כיום את מוצריה ב-46 בתי מרקחת פרטיים וכן בלמעלה מ-45 בתי מרקחת השייכים לרשת סופר פארם המנפקים קנאביס רפואי באופן ישיר מבית המסחר אשר נמצא בבעלות מלאה של החברה. כמו כן החברה מקבלת הון חוזר מבתי מרקחת באשר למוצרים הנמכרים ובהתאם מייצרת מוצרי קנאביס רפואי באיכות GMP, על פי דרישות השוק.

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו, ציין היום כי "אנחנו משווקים היום מהמפעל מוצרים באיכות GMP בהיקף של מאות ק"ג בחודש ומעריכים כי נתח השוק של החברה הוא גבוה באופן משמעותי מ-10%, זאת כבר בתשעת חודשי הפעילות הראשונים בלבד. במהלך הרבעון הכנסנו למפעל חומר גלם איכותי, אשר עומד בסטנדרטים המחמירים של יוניבו, גם מחוות בישראל וגם מחוות בחו"ל. לאור זאת הפעילות והיקף הייצור של המפעל נמצאים בצמיחה מהירה ואנו מצליחים להגיע ליותר מטופלים, לקבל מהם משוב לגבי המוצרים הנדרשים בשוק ולהתאים את תוכניות השתילה של החוות איתן אנו עובדים באופן מדויק. בהסתכלות קדימה, אנו ממשיכים להאיץ את היקף הפעילות במטרה להציג גם ברבעונים הבאים צמיחה מהירה בהכנסות וברווחים. לצד הצמיחה המהירה בישראל אנו נערכים להתרחבות של לחו"ל עם אישור הייצוא".