"אחרי 11 שנים מייגעות קיבלנו היתר בנייה"

הדיירים ברחוב יהודית 10 בשכונת חרוזים ברמת גן יתפנו בקרוב והבניין ייהרס • 30 דירות ייבנו במקום עשר קיימות

סיפור בעלי הדירות:

אלי שגיא, מבעלי הדירות בבניין, מספר: "אחרי 11 שנה מייגעות קיבלנו היתר. רוב הזמן הלך על קבלת החלטות בין בעלי הדירות. כשנכנסים לפרויקט של התחדשות עירונית, עוד לפני שאתה יוצא לדרך אתה צריך לדעת מי השותפים שלך. צריך לבוא מאוד מבושלים, מוכנים. אני חושב שחברה אחרת כבר הייתה בורחת. סופרין גילו אורך רוח של שנים בהתמודדות עם הדיירים.

"גם לעיריית רמת גן יש כל יום החלטות חדשות. ב-11 שנים כבר היו כמה אנשים בלשכת ראש העיר, וכל אחד שינה משהו. אני מבין את העירייה ואת החשש שלהם להכניס עוד דיירים בלי תשתיות לעיר, כמו חינוך ופינוי אשפה. בסופו של דבר קיבלנו תוספת של 30 מטר פלוס, זה הרבה יחסית לתמורות של היום".

רחוב יהודית 10, רמת גן / הדמיה: Evovemedia
 רחוב יהודית 10, רמת גן / הדמיה: Evovemedia

התמורה ליזם:

היזם יבנה 30 דירות, מהן עשר חוזרות לבעלי הדירות הקיימים, ו-20 יוכל למכור. בבניין יהיו דירות 2 חדרים בשטח של 51 מ"ר, דירות 3 חדרים בשטח 71 מ"ר ודירות 5 חדרים בשטח של 105 מ"ר.

התמורה לדיירים:

הדיירים מקבלים דירה חדשה בבניין חדש ומודרני עם מעלית וחניה תת-קרקעית לכל דירה. הדירות של הדיירים הוותיקים יהיו בכל הקומות חוץ מקומה 6, הדיירים יקבלו דירות חדשות בשטח של כ־25 מ"ר יותר מהדירה שמסרו וכן יקבלו מרפסת בשטח של 12.6 מ"ר.

לו"ז:

הפרויקט קיבל היתר בנייה, כרגע בשלב מכרז קבלנים. הבנייה צפויה להתחיל ברבעון ראשון של 2021, והאכלוס כ-32 חודשים לאחר תחילת בנייה.

המצב הקיים: בניין בן 3 קומות הכולל 10 דירות בנות 2, 2.5 ו-3 חדרים . בבניין אין מעליות וחניה.
מיקום מדויק: רמת גן, שכונת החרוזים
היזם: הקבוצות וייס וסופרין ביחד עם ויתקין פרי
אדריכל הפרויקט: דני מועלם